Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoevaak per weet train je.
Ik ben ongv 1.5jaar geleden begonnen (ben nu 20jaar), 1m92, 65kg... trainde toen 3x per week (maar werd af en toe eens ziek en verloor meestal m'n winst dan, maar kwam wel sneller terug natuurlijk) en weeg nu 76kg... bij mij is m'n doel 80 -85 kg tegen de grote vakantie.
Hoevaak per week train je nu, enige producten die je pakt of speciale dingen waar je op let?
(volgens mij hebben wij zo goed als hetzelfde lichaamstype, vandaar dat ik het vraag.)
je komt van hetzelfde gewicht ongeveer als mij en dezelfde lengte dus ik denk wel dat we dezelfde bouw hebben , ik train 4 tot 5 keer in de week , en de laatste 2 maanden komt dat wel tegen de 2 uur per training , als je ff bij mijn posts kijkt dan zie je dat ik een topic geopend heb over mij voedingschema , dan krijg je een beetje het idee wat ik eet . ik heb inmiddels wel het brood iets naar beneden geschroefd want 18 sneetjes waren iets te veel , word je best papperig van ,ik heb het vervangen voor salades met veel vis of kip erin , verder gebruik ik creatine , en beta alaline
Ok, alvast bedankt ! (van producten neem ik nu van XXL nutrition: Unleash, Mass Growth & Pro whey) Train nu 6x per week:
Ma: Borst, tricep, schouders
Di: Benen, onderrug
Wo: Biceps, bovenrug
Do,Vr,Za: opnieuw
Zo: Rust.
maar 1 rust dag ? maak er 2 van en eet nog meer op die rust dagen dan zal je meer resultaat boeken , want rust is heel belangrijk , en van de producten zou ik alleen de eiwitten nemen en pure creatine , al dat andere belooft heel veel maar doet niks
Ik ben toch redelijk tevreden van XXL nutrition hoor ! (vooral unleash! man man, zware goesting om te gaan trainen na dat genomen te hebben ! Het jeukt gewoon dan! )
2weken terug zat ik net onder de 76, zit nu aan 78... en mijn trainingen duren wel geen 1.5u...
Ik train nu vooral in superslow... laag gewicht, minder sets, 6reps ongv... traag en goede houding (ongv 20sec per rep FEEL THE BURN )
ja daar ben ik zelf ook op dit moment mee bezig ,alles behoorlijk langzaam doen ik probeer 1 minuut over een setje te doen en dan 5 sec negatief dus dat zijn dan 12 reps
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.