Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Anyway, rug dus :). Pull-ups all the way. Heb nog een goeie van biceps ook maar kan er maar 2 per dag uploaden. Triceps krijg ik echt niet goed op de foto terwijl het toch een van mijn beste spiergroepen is :(.
Vind het echt een achterlijk reactie van jouw btw Tremendes, Triceps train je die..
Ik heb geen triceps, ik druk gewoon 120 uit mijn borst alleen, MP 80 van hetzelfde, enkel schouders. Je zou toch meer verstand verwachten van een moderator.
doe niet zo kinderachtig, "triceps train je die" ...
zelfs al moesten ze achterlopen, kan het altijd een zwak punt zijn, zelfs al doe je 10x meer voor je zwak punt, het zal altijd een zwak punt zijn, en hier is het zelfs niet zo, goeie massa, en droogte ook
en ruggenwervels zie je omdat je traps gewoon heel wijd staan, plus iets voorover gebogen staat, dit ga je zelfs zien bij een 2x zo buff persoon (als vet% laag genoeg is natuurlijk)
Achjah laten we stellen dat Tremendes en ik nogal verschillen van doelen. Ik vind dat je als BB'er juist droog moet staan, natuurlijk wel met massa. Maar ik verkies drooheid boven gewoon een bf% van 16 en wel massa, de vraag is hoeveel er overblijft na een cut...
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.