Fitness Seller
A

Latspread

• Media owner Ano_1991_9
  • Datum plaatsing
Poses is wss weer ruk haha :D.

Anyway, rug dus :). Pull-ups all the way. Heb nog een goeie van biceps ook maar kan er maar 2 per dag uploaden. Triceps krijg ik echt niet goed op de foto terwijl het toch een van mijn beste spiergroepen is :(.
V-shape is aanwezig, verder wel knokig. Triceps, train je die?

Edit...zie dat je hebt toegevoegd dat triceps je beste spiergroep is.
Vreemd want hier lijken ze toch echt duidelijk achter te lopen.

Nee bedoel met knokig dat je botten ziet, ik zie bv je ruggegraat bovenaan op de foto..Heeft niets met droog te maken maar met gebrek aan massa.;-)

Maar fijn voor je dat je triceps ziet, ik zie ze niet nl..sorry. :-)

snap de commentaar van tremendes niet zo goed, vind het een heel goede rug voor 19 jaar bro.

Oh ja hoor, is prima voor 19..Maar staat hier toch om te beoordelen?
Ik geef aan dat de V-shape aanwezig is maar dat het aan massa ontbreekt.

Tsjah, sommigen prefereren een lager bf% boven meer massa en een hoger bf%. Ieder zijn ding toch?

Niet vergeten dat het nog altijd naturel is :).

Vind het echt een achterlijk reactie van jouw btw Tremendes, Triceps train je die..

Ik heb geen triceps, ik druk gewoon 120 uit mijn borst alleen, MP 80 van hetzelfde, enkel schouders. Je zou toch meer verstand verwachten van een moderator.

Goede wijdte, nu nog dikte.. dit mis ik eerlijk gezegd wel een beetje. Zou ook hier meer op gaan concentreren als ik jouw was! Maar netjes hoor!

Thx. Ja vind ik zelf ook wel. Maar relax oogt het wel wat dikker hoop ik :P. Het heet niet voor neits een latspread.

Komt wel nog. Wil eerst mijn traps nog wat bijtrekken. Samen met een goeie triceps pic, mss meteen eens in de gym.

Eens zien of ik dan wel degelijk tricepsloos ben :).

ziet er echt goed uit voor 19 jaar ik geef een acht want er is natuurlijk nog ruimte voor verbetering

@tremendes

doe niet zo kinderachtig, "triceps train je die" ...
zelfs al moesten ze achterlopen, kan het altijd een zwak punt zijn, zelfs al doe je 10x meer voor je zwak punt, het zal altijd een zwak punt zijn, en hier is het zelfs niet zo, goeie massa, en droogte ook

en ruggenwervels zie je omdat je traps gewoon heel wijd staan, plus iets voorover gebogen staat, dit ga je zelfs zien bij een 2x zo buff persoon (als vet% laag genoeg is natuurlijk)

Achjah laten we stellen dat Tremendes en ik nogal verschillen van doelen. Ik vind dat je als BB'er juist droog moet staan, natuurlijk wel met massa. Maar ik verkies drooheid boven gewoon een bf% van 16 en wel massa, de vraag is hoeveel er overblijft na een cut...

Maargoed meningen verschillen natuurlijk.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Ano_1991_9
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.778
Aantal reacties
29
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews