1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

gokupado

lol

lol
gokupado, 29 nov 2006
    • gokupado
      Na 11 mnd in een dip door een scheiding.Is dit wat er over is. Heb nu zekerheid met name over de gang van zaken over me zoontje ga er nu tegen aan.Dus goed eten veel rusten en gewichten temmen en motivatie proberen opteroepen.
    • Jwan
      ziet er strak uit maat
    • bart82
      die kilo's heb je d'r zo weer aan zitten. Ziet er allemaal best nog goed uit trouwens
    • flexx123
      dikke traps :)
    • Ovide
      succes! het ziet er nog strak uit.. 8,5*
    • Vind
      Succes!
    • Black
      Lekkere traps :D
    • stifler
      Het ziet er gewoon nog super uit!
    • dennis88
      ziet er goed uit idd
    • jp79
      yep lijkt erop dat je veel kwijt bent gab!!! Zit er zo weer aan als je alles weer op de rit hebt...
    • obikoe
      ziet er mooi uit .
      vooral schouders en traps .
      heb je 11maand niet getraint?????
    • Demonsquad
      goed bezig lol :)
    • downloadking23
      Ziet er nog steeds hartstikke strak en groot uit ! Kop op Bro, er weer vol tegen aan !
    • downloadking23
      Cijfertje vergeten! en ik dacht dat je met al die idioten hier je motivatie zeker wel weer op peil kunt houden!
    • SHUTTERSPEED
      netjes toch?
    • baajes
      nog heel goed je fysiek gehouden kerel! kop op en knallen vanaf nu!!! suc6
    • Drummerbart
      ik dacht al ff te zien dat dit een mindere foto is inderdaad! Succes met de wederopbouw en met je persoonlijke omstandigheden!
    • Beast N°1
      shit happens kerel, je hebt aanleg hebben we op je vorige pics goed gezien, dus kop op, positief denken en volle bak terug trainen en vreten en je bent in no time weer dat monster!

veel succes en ook met je zoontje!
    • SiRoj
      Had graag gezien hoe het 11 maanden terug was!
    • Ano_1978_15
      Wat is dat toch met jullie getinte/bruine mensen. Jullie hebben altijd iets aan het fysiek wat een '' blanke'' niet heeft. Jullie hebben altijd iets massiefs. Het lijkt wel of jullie alleen maar een autoradiotje hoeven te stelen en al '' zoveel'' hebben met vaak relatief '' weinig'' doen.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    gokupado
    Datum:
    29 nov 2006
    Bekeken:
    4.943
    Reacties:
    39