1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Foto Contests

Lucille2405

Lucille2405
Foto Contests, 1 aug 2018
blupblop, marr, darude0306 en 8 anderen vinden dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      Rambo1
      Mooi maar iets droger en betere foto's was imo beter geweest.
      Grote S en Luus2405 vinden dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      JochemB
      Ik wil eigenlijk 4,5 ster geven, maar dat kan helaas niet. Ik heb je log met veel plezier gevolgd en gezien dat je ontzettend veel hebt gelaten voor dit resultaat. De ommezwaai sinds je bent begonnen met sporten is bewonderenswaardig.
      Grote S en Luus2405 vinden dit leuk.
    • Beoordeling:
      3/5,
      Tidus FFX
      Ik vind het moeilijk om echt een beoordeling te geven op basis van deze foto's. Je ziet er een knappe slanke vrouw uit maar op zich zie ik niet aan je fysiek dat je onze sport beoefent. Dat komt allicht door de onduidelijke foto's. Jammer.
      Luus2405 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      3/5,
      Psvcr7
      Ik ben het eens met @Tr3nbolon3. ik heb gezien in je log dat je er echt mee bezig bent maar toch mis je wat massa. Misschien daar toch maar eens op focussen?
      Luus2405 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      ProudPizza
      Je ziet erg duidelijk dat je een flink stuk bent afgevallen, netjes. Ik denk dat je nu een goede basis hebt om een mooie bulk in te zetten om meer spierdefinitie en -kracht te krijgen.
      Ik zie jou een beetje zoals ik zelf 1.5 jaar geleden was, vind ik leuk!
      Luus2405 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      3/5,
      So Hardcore
      leuke log dat zeker maar je poses vind ik wat apart
      mag wel trots zijn op het resultaat
      Luus2405 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      040B
      Mooie meis! Volgend jaar nog een keer met net wat meer definitie.

Sowieso hulde dat je tot het einde hebt volgehouden!
      Luus2405 vindt dit leuk.
    • Luus2405
      Before and after foto's te vinden in mijn log.
      Pieter68 en 040B vinden dit leuk.
    • Sander0708
      Super tof! Je bent de afgelopen tijd zo dedicated geweest en veel gelaten. Wat je hebt bereikt in een aantal maanden is echt geweldig! Ga zo door Lucille :flexbiceps:
      Luus2405 vindt dit leuk.
    • Skatermarvin
      Je hebt hard gewerkt Lucile! En zeker een mooi resultaat met mooie foto's neergezet!

Keep it up! Ben benieuwd wat komend jaar je brengen gaat!
      Luus2405 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      Kristel*
      Ik vind je foto's echt prachtig! En ik zie een hele mooie dame. Echter niet één die aan krachttraining doet, helaas, want dat was hier natuurlijk wel de uitdaging.
      Maar je inzet was geweldig (mee doen, log bij houden, foto's plaatsen)! Chapeau :)

nb heb je voor- en na-foto's gezien (en score aangepast)
      Skatermarvin en Luus2405 vinden dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      kardemompeul
      Een prachtig resultaat! En wat heb je er voor gevochten, en al die gezellige wijntjes er voor moeten afslaan. Vier sterren dubbel en dwars verdiend:yes:
    • Beoordeling:
      4/5,
      Bubs
      Mooi resultaat heb je neergezet Lucille.
      Bij de voor- en na foto's zie je echt een vooruitgang in je fysiek.
      Sterk ook dat je na zo een moeilijke periode hierop hebt weten te focussen en zoveel toewijding hebt getoond.
    • HillR
      Ik mag jammer genoeg niet op je stemmen chick, maar heel veel respect voor je doorzettingsvermogen, mede gelet op je korte trainingstijd en ervaring heb je dit toch maar mooi even geflikt! Wees trots op jezelf!
    • Beoordeling:
      4/5,
      Pieter68
      Goed gedaan Lucille ! Mooi ook de voor- en na-foto's te zien! Leuke log, ik vind je shape nu een heel mooi start-punt om te beginnen opbouwen. Hou vol en vlieg er terug in !
    • Beoordeling:
      4/5,
      Koppie
      Supernetjes hoor! Respect voor je deelname en wat je bereikt hebt!
      Luus2405 vindt dit leuk.
    • The Admiral
      Jammer dat ik niet mag stemmen, maar van mij had je zeker 5 sterren gekregen. Voor je doorzettingsvermogen alleen al.
      Kristel* en Luus2405 vinden dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      Harpoen
      Op de voor en na-foto's zeker verschil te zien.
      Goed gewerkt !
      Ben trots op je zelf.
      Luus2405 vindt dit leuk.
    • elnostra
      Mooi eindresultaat , momenteel een goeie basis
      Luus2405 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      imnewhere
      :2e:
      Luus2405 vindt dit leuk.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    Contest Vrouwen 2018 foto's
    Geüpload Door:
    Foto Contests
    Datum:
    1 aug 2018
    Bekeken:
    1.591
    Reacties:
    40

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    92,4 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    1200px
    Hoogte:
    1200px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

• Bij mij is er in september 2017 een knop omgegaan. Had veel last van lichamelijke klachten en zat totaal niet lekker in mijn vel. Ik ben toen begonnen met fitness maar had eigenlijk geen idee wat ik aan het doen was. Toen ik in oktober 2017 een vet meting percentage liet doen ben ik mij rot geschrokken. 31% vet. Daarna gaan sporten maar eigenlijk veranderde er voor mijn idee weinig. Eind december is mijn relatie uit gegaan waardoor ik in een negatieve spiraal ben gekomen. Elke avond alleen maar alcohol gedronken, de sportschool niet gezien en had vooral veel medelijden met mijzelf. Toen ik mijn vakantie had geboekt naar Spanje wist ik dat er iets moest veranderen. En toen werd ik door meerdere mensen gevraagd voor de contest. Ik ben toen overgehaald door Marina om toch mee te doen. En toen is er een knop omgegaan. Ik ben zelf tevreden met wat ik in een hele korte tijd heb bereikt. Ik heb heel veel geleerd en ben vooral mijzelf tegengekomen. Vanaf 17 juni ben ik er echt diehard voor gegaan want toen kwam ik van vakantie.

17 juni
    75kg
    Taille 74cm
    Billen 104cm
    Been 53cm
    Heupen 88cm

28 juli
    68.7kg ( -6.3kg)
    Taille 66cm (-8cm)
    Billen 101cm (-3cm)
    Been 51cm (-2cm)
    Heupen 87cm (-1cm)

Totaal 6.3kg gewicht kwijt
    Totaal 14cm kwijt

In mijn log zal ik ook collages plaatsen met begin en na foto's.

Tot volgend jaar allemaal! :heart:
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie