AndroidHealthClinic
Marina1975
Foto Contests

Marina1975

Velen van jullie kennen me al enige jaren. Ik ben begonnen met krachttraining na een periode van ziekte en het doel was vooral om aan te komen. Ik heb in mijn eerste jaar aan een DBB foto contest meegedaan en het doel was toen massa winnen. Dat bleek door mijn ziekte erg lastig maar ondanks dat heb ik er veel van geleerd.


We zijn nu een aantal jaren verder en ik heb me toch weer opgegeven voor de contest. Mijn doelen wijken wat af vergeleken met die van de andere kandidaten, want massa winnen en aankomen is voor mij tot nu toe zo goed als onmogelijk gebleken. Mijn doel is deze keer om de extra motivatie te vinden om toch door te zetten en mijn strijd om de extra kilo’s een nieuwe impuls te geven.

Het draait nu vooral om het leerproces en weten waar mijn lichaam goed op reageert (schema, trainingstijd, frequentie, volume etc.) in combinatie met welk voedingsschema voor mij het beste werkt. Daarnaast hoe dit alles af te stemmen op mijn nieuwe baan en mijn gezondheid.


Ondanks dat progressie maken voor mij een haast onmogelijke uitdaging is, heb ik wel met veel plezier, extra motivatie en met veel doorzettingsvermogen gewerkt om deze contest voor mijn gevoel tot een succes te maken. Ik heb enorm veel geleerd over mezelf en ben zeker mentaal flink gegroeid.

Het fotogedeelte is voor mij de grootste uitdaging en ook direct mijn grootste angst. Ik zie het plaatsen van mijn foto's dan ook als een mentale overwinning alhoewel af en toe de twijfel toch wel toeslaat. Voor de meeste kandidaten gaat het hier vooral om de fysieke winst. In mijn geval is het vooral mentale winst en dat is ook winst. Daarnaast is er op andere vlakken toch ook wel progressie gemaakt en daarom heb ik besloten om toch mijn collage in te sturen.

Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de hulp, steun, tips en adviezen die ik heb gekregen. Mijn hoop en wens is dat ik bij een eventuele volgende contest ook een flinke fysieke progressie kan laten zien. Wie weet, niets is onmogelijk.



Lengte: 1,68m – gewicht: 40kg – leeftijd: 42

“ It’s Hard To Beat A Person That Never Gives Up!”
Ik snap niet helemaal waarom je aan een contest als deze gaat meedoen als je zo al dun bent. Mij lijkt toch dat dan alles in het teken moet staan van massa. En niet eens spiermassa maar gewoon een gezonde laag vetmassa op je lijf. Snap dat dat met een ziekte misschien wel lastig is, maar juist daarom snap ik de keuze om aan zo'n contest mee te doen niet. Als ik lees dat je 40 kg weegt schrik ik daar wel heel erg van.
 
Echte doorzetter ben je en super dat je het toch hebt aangedurfd de foto's te plaatsten.

Verder wat Skatermarvin zegt. Lees marina haar log en reden.

Lekker doorgaan! En hopenlijk komt er de tijd dat je wat meer spekjes mag krijgen:kiss:
 
Zoals in je log al meerdere malen geroepen; Respect voor jou en je eeuwige doorzettingsvermogen! :bow2: Je hebt het wellicht wel het zwaarste van iedereen, als we naar het fysieke aspect kijken. Super knap dat je aan deze contest hebt meegedaan en foto's hebt geplaatst.
 
Respect maatje!! Super knap hoe je volhoud en doorzet en blijft knokken voor enige minimale vooruitgang. Ken maar weinig mensen met zo doorzettingsvermogen en ruggengraat van staal.zoals jou! Super knap en sterk van je en zet door!!
 
Iedereen mag er van vinden wat hij wil "opinions are like buttholes, everyone has one", maar ik vind het gewoon van lef getuigen. Oordelen is gemakkelijk en veroordelen nog gemakkelijker.
Je hebt een mentale ontwikkeling doorgemaakt en dit is daar een deel van, gewoon jezelf durven te zijn en jezelf te laten zien. No excuses. :) I love it.
De spierdefinitie in de schouders vind ik super.
 
wovano De contest staat toch in het teken van je zelf met een minimaal vetpercentage presenteren. Dat staat dan wel haaks op jou commentaar en het commentaar dat je geeft strookt op geen enkele andere manier met de gestelde vereisten.

Vind het ook zeer onrespectvol hoe je reageert. Zeker als je in ogenschouw neemt wat voor aanvliegroute marina1975 heeft.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Alle respect voor jou Marina ! Als er iemand ruggengraat heeft hier dan ben jij het wel.
Voor mij ben je een topper !!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2017 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.138
Aantal reacties
63
Beoordeling
3,58 ster(ren) 52 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
collage.jpg
Bestandsgrootte
265,5 KB
Dimensies
1000px x 1000px

Deel deze media

Back
Naar boven