Fitness Seller
markrot
Foto Contests

markrot

Ik ben mark rot. Het is inmiddels 2 jaar en 4 maanden geleden dat ik in aanraking ben gekomen met deze sport. Voorheen was ik heel erg mager, mijn gewicht lag op het dieptepunt (toen ik al volgroeid was) op de 48kg!! Maar toen besloot ik dat ik zo niet meer verder wilde, ik begon eerst met mezelf in te lezen op dbb (veel dank overigens voor iedereen die mij in de begintijd advies gaf) en 1 dag voor mijn 19de verjaardag, op 16 maart 2009 begon ik dan eindelijk. Mijn eerste training zat ik gelijk onder de squatbar, ik begon namelijk met het rippetoe schema wat mij op dbb geadviseerd is. Met techniek die ik heb geleerd van het urenlang bestuderen van instructievideos wist ik me alleen te redden. Omdat ik gelijk begon met de ECHTE oefeningen (squat, DL) en omdat ik altijd heb gezorgd dat ik mezelf elke dag weer volprop heeft er toe geleid dat ik in die tijd deze resultaten heb kunnen behalen. Geen goede genetics, die heb ik gezien mijn beginfysiek absoluut niet en ook geen 'ondersteuning', wat ik toch wel een beetje zie als de easy way out. Ik heb gewoon 'mijn zaakjes op orde'.

Ik wilde dit jaar aan de contest meedoen omdat ik graag wou ondervinden hoe het is om in je best mogelijke shape te komen en om dit zo goed mogelijk te tonen. Het leek misschien niet het beste idee omdat ik in het voorjaar van 2011 geplaagd was met blessures in mijn knie en schouder en ik zat ook in een dip qua voeding. Dit heeft er toe geleid dat ik iets massa kwijt ben geraakt (maar vooral vet, want als ecto gaat dat zo makkelijk haha). Maar aan het begin van de zomer is mijn knieblessure gelukkig eindelijk hersteld en staat mijn schouder mij ook veel toe en de kracht en de zin om te trainen is groter dan ooit geweest! Omdat ik, vooral na het dipje, aardig droog stond heb ik ervoor gekozen om te bulken, want massa is nu de nummer 1 prioriteit in mijn ogen. Voor het schema wat ik in de contest heb gevoerd met dit doel in ogen heb ik talloze wetenschappelijke artikelen op het internet afgespeurd om zelf een eigen, 'perfecte', schema op te stellen, based on real science! (voor meer informatie, kijk in mijn contestlog) Hierop heb ik eind Juni en Juli heerlijk weten te knallen!

Ik ben zelf erg tevreden met het resultaat wat ik heb neergezet. Vooral met de benen ben ik erg tevreden met de progressie, de massa was slecht omdat ik voorheen maar liefst een jaar lang last heb gehad van een knieblessure waardoor ik de benen nauwelijks kon pakken. Na het herstel heb ik de benen 2x per week hard aangepakt, de ene keer met heavy weights op de squatbar en de andere keer heb ik met hoog volume mentaal zware beentrainingen moeten ondergaan. Het resultaat van de benen en ook van de rest overigens mag er wezen vind ik.

Nu hoop ik dat jullie dat ook vinden ;)
Jammer dat de foto links boven niet helemaal scherp is. Goede UB verder. Benen lijken wat achter te lopen.
 
bijzonder hoe massief je oogt, denk wel dat je veel meer punten had kunnen scoren met betere foto's en wat bruiner.
eigenlijk zonde want je staat er echt top bij man!
 
mooi resultaat man! quads zijn niet echt aangespannen lijkt het, jammer is dat. (je hoofd haha)
 
Bedankt jongens voor de stemmen!

Over de foto's: ik ben zelf best tevreden over de foto's vooral mijn fdb is hoe ik hem heb gewild.
Linksboven ben ik idd minder tevreden over, ik heb nu voor het eerst geprobeerd om met mijn vader foto's te maken, ik wou geen webcam foto kwaliteit afleveren voor de contest.

Ik keek zelf naar de spiegel en mijn vader stond ervan opzij, dus ik kon niet precies goed draaien, bij die andere poses maakt het niet zo uit, maar bij die pose linksboven moet je perfect gedraaid zijn, nu komt mijn borst niet goed uit, want het is de bedoeling dat je 1 borst over een groter oppervlakte laat zien. Hij is ook onscherp, dit komt door bewegen.

Nouja, daar leer je toch weer van he ;)

Over de beenfoto, het linkerbeen is wel aangespannen, ik focuste bij het linkerbeen om goed de quads en hams te tonen en bij het rechterbeen om goed de kuiten te tonen.
 
net resultaat , quads hadden wat meer definitie gemogen maar je hebt goede vasculaire armen. verhoudingen zijn goed in je ub ieg :)
 

Media informatie

Categorie
Contest 2011
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.684
Aantal reacties
30
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
markrot.jpg
Bestandsgrootte
93,9 KB
Dimensies
1365px x 1206px

Deel deze media

Back
Naar boven