1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
marohottie

Maro

Maro
marohottie, 25 nov 2006
    • guardian
      Effe een normale foto aub ipv dit homofiele geklooi. Ziet er verder wel heel goed uit.
    • SHUTTERSPEED
      doe dan je shirt helemaal uit ;)

ziet er goed uit: droog, nette armen, de rest ziet er ook aardig uit maar is niet zo goed te zien. 8.5 :)
    • killerbee
      gay maar wel goede fysiek
    • Black
      "Effe een normale foto aub ipv dit homofiele geklooi"

:roflol:
    • marohottie
      It takes a gay to know one. Maar sorry jongens ik ben al voorzien. Tenzij je een leuke vriendin heb, dan wil ik best een uitzondering maken. Ik blijf toch een surinamer he.
    • Emile
      Gewoon goed en wat een gezeik met dat gay.

Het gaat om hetfysiek.
    • Vind
      @ Emile,

Als je een fysiek moet beoordelen moet je het toch helemaal zien? Dus niet met shirt.

Ziet er voor zover zeker goed uit!
    • Tom1988
      houd volgende keer is een bordje met DBB voor of naast je ofzo...

heb mn twijfels of jij dit wel bent..

verder wel goed fysiek..
    • erca
      ziet er idd al goed uit!
    • NoPain NoGain
      goed fysiek maar het lijkt net of je hoofd erop geplakt is, vooral als ik kijk naar overgang hoofd/rechterarm(en de schaduw) maar als je het echt bent:p ziet het er goed uit!
    • bart82
      Van die schaduw valt me ook op. Overal heb je op gelijke hoogte een schaduw behalve aan z'n hoofd. Als je naar z'n rechteroor kijkt zie je geen schaduw op de muur en je zou verwachten dat je de schaduw van z'n hoofd op z'n rechterarm kan zien...
    • Tom1988
      idd, volgens mij is ie gesoept...

als het zo is, dan ben je echt een zieligerd whahahaha
    • Ano_80
      zier er wel ERRUG verdacht goed uit..te goed zelfs...als jij dat bent (met of zonder roids) dikke respect...als het fotoshop is...:shoot:
    • UltraX
      Vindt de foto's alleen wel steeds nepper lijken, net alsof het hoofd erop geplakt is, eerste foto had ik da vermoede ook, 2de niet maar die is zonder hoofd, en dan deze weer wel. Maarja als jij dit echt bent, zeer netje, post alleen ook is wat op het forum inplaats van alleen maar foto's.
    • Tielie
      Als je 'hottie' in je naam hebt staan ben je niet echt serieus te nemen :P

Verder wel stoer fysiek trouwens
    • Anoniem8600
      Goeie fysiek, over je hoofd zeg ik maar niets.
    • marohottie
      hahaha, wat een haters hier. gewoon keihard trainen en niet zeiken. kom me maar opzoeken op de gym of nodig me maar uit. vind ik wel een uitdaging. Ps, check mijn bodyspace op de amerikaanse bodybuilding.com onder de naam maro73. En als jullie moeite hebben met trainen,let me know. ik ben fitness instructeur van beroep misschien kan ik jullie haters nog wat tips geven. Gratis, want als ik het zo lees zijn jullie allen veel te lui om te buffelen in de gym.
    • Ryu
      Welke better bodies gym werk je? Ziet er toppie uit !
    • SuperKnurft
      als je dit bent super netjes dude.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    marohottie
    Datum:
    25 nov 2006
    Bekeken:
    8.295
    Reacties:
    73
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie