XXL Nutrition
Maro
M

Maro

Waarom post je alleen maar foto's en niks op het forum dan?!? Bijdrage van hoe je traint en dergelijke zijn ook wel nuttig, als dit is wat je erdoor bereikt hebt!
 
Ik heb ook bij better bodies gewerkt , dus ik geloof je wel! Erg cool, ken je vast en zeker tim enzo ook wel van bb in soest?
 
De zeikers van het forum laten zich weer eens van hun sterkste kant zien...
Het enigste wat hieraan zielig is die paar breezahs die het weer eens niet kunnen hebben dat er een beter fysiek dan dat van hen wordt gepost.
Indien ze wat meer tijd en energie aan hun training zouden spenderen zou het misschien makkelijk zijn om aan te nemen dat dit helemaal geen fotoshop hoeft te zijn?
Prachtfysiek!
 
Is toch normaal dat er zo wordt gereageerd. Zou niet de eerste keer zijn dat iemand een nepfoto plaatst. En als hij er dan zo verdacht uitziet met een monsterfysiek...

knappe prestatie man!
 
Zo een fysiek is keihard gekneed in de gym. Daar hoor je keihard te werken goed eten en rusten. Zo is Maro gemaakt als wie ik nu ben en niet met gezeik stelletje wijven. Ik kan alleen maar uitmaken op dat wat ik lees dat jullie er allemaal als pussies eruit zien. Maar niet getreurd ik ben geen hater. Jullie weten allemaal waar ik train kom maar langs dan kun je het met je eigen ogen zien.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
marohottie
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.800
Aantal reacties
62
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Scannen_320_x_240_640_x_480_.jpg
Bestandsgrootte
31,6 KB
Dimensies
416px x 480px

Deel deze media

Back
Naar boven