DikkeArmen

midden in cut 8/2/07

voorkant

midden in cut 8/2/07
DikkeArmen, 8 feb 2007
    • Gillian
      Aparte pose:p. Not bad. Hoe lang train je al en wat meten ze?
    • SHUTTERSPEED
      nette triceps 7.5
    • Jwan
      waar zie je dikke armen dan?
    • SuperKnurft
      eerlijk gezegt vind ik je armen niet 43 cm lijken, maar het ziet er wel netjes uit hoor ;)
    • spittfire
      welke dikke armen dan ?
    • vertigo54
      dat die armen die omvang hebben, wil ik met veel goede wil nog wel geloven, maar je borst loopt dan wel flink achter, werk eraan.
    • Jamesss
      Wederom een nutteloze cut. Je hebt overduidelijk nog vrijwel geen massa. Wat wil je bereiken met een cut? Ga nou eerst maar massa pakken en over 2 jaar keer gaan cutten
    • bart82
      die 43cm zal er wel zijn, 1.9m+ dus dat bedriegt nogal.

Vind je wel te weinig massa hebben om al echt te gaan cutten...
    • stifler
      Zie ook weinig massa!! Zou eerst nog wat massa kweeke
    • DikkeArmen
      Oké bedankt voor het commentaar. Foto is koud genomen en van onderaf kan idd meer massa bij vooral bij bovenkant borst maar wil gewoon ff wat lager in bf om te kijken hoe het er uit ziet en dan als ik niet te vreden ben weer clean bulken ik zelf vind ook dat er weinig over blijft van de borst ik zal ook nog ff foto's maken als alles is opgepompt en met een betere camera. Mijn armen zijn idd wat minder geworden zat eerst een laagje vet om nu zo'n 41a42 koud
    • Luukste
      Okee succes d'r mee! Heb je nog wat stats?
    • DikkeArmen
      192m
      arm 42
      borst +-125
      benen 65
      taile 93
    • Luukste
      Netjes man!
    • klusmier
      heel netjes!
    • klusmier
      netjes hoor ! ;)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    DikkeArmen
    Datum:
    8 feb 2007
    Bekeken:
    3.470
    Reacties:
    22
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie