MuscleMeat
Mijn beentjes
WINSTROLST

Mijn beentjes

Mijn bovenbeentjes koud
Netjes!
Had een hoger punt kunnen zijn!

Minpunt:
Echter ik vind je binnenkant (hamstrings) wat tegenvallen.
Squat je?
 
oja, jij bent de blote bast hakker he?
Intelligentie straalt er weer vanaf.

Er zijn genoeg lui die alleen maar leg extensions, wat curls, en wat lichte presses doen voor benen.
Vind het frappant dat zijn voorkant benen zo groot zijn t.o.v. zijn binnenkant en hams.
 
Maar in iedergeval ik squad, doe leg extenssions, legg press, mn kuiten pak ik elke dag, Ik deathlift, en Leg curl pak ik ook.......

Dus ja maar dat binnekant been is mijn probleemzone een beetje, maarja als die nu dikker word kan ik weer een heel nieuw arsenaal aan broeken kopen
 
@Winstrolst, koop je broeken dan ruim te groot ;)

Je hebt toch ook gekuurd?
 
Ja mijn broeken te groot kopen ik wil altijd alles nretjes op maat, maar de laatste maanden llop ik meestal in trainingspakken rond want ik blijf geen nieuwe shit lkopen natuurlijk. :) ,,,, Snappie bro
 
Dus ja maar dat binnekant been is mijn probleemzone een beetje, maarja als die nu dikker word kan ik weer een heel nieuw arsenaal aan broeken kopen

Dus? niet aanpakken en lelijke verhoudingen hebben? Kom op man, die broeken hoeven toch geen replay's te zijn van 200 euri?
 
Ja klopt ook wat voor soort oefening kan ik het beste doen om mijn hamstrings massief te maken ???
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
WINSTROLST
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.866
Aantal reacties
28
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
TRUST DC3500 MINI
Opening
ƒ/3
Brandpuntsafstand
9,0 mm
Blootstellingstijd
1/6 seconde(n)
ISO
90
Bestandsnaam
PIC_0075.JPG
Bestandsgrootte
13,5 KB
Datum gemaakt
wo, 21 september 2005 8:00 PM
Dimensies
400px x 300px

Deel deze media

Back
Naar boven