Duane83

Mijn benen

Mijn benen
Duane83, 3 nov 2007
    • Pumped
      kuiten zien er enorm uit als je naar je benen kijkt, dus bovenbenen moeten echt groter. zit zeker wel wat aflijning in je benen :thumbs:
    • Duane83
      ja m`n kuiten is een familie kwaal. die hebben allemaal joekels van een kuiten. maar bovenbenen word aan gewerkt.
    • Pumped
      huh.. vind jij dat een kwaal ???

ik zie het meer als een geschenk van god:D. Een echte bb'er ziet het als een geschenk denk ik..
    • Duane83
      ik moet dan behoorlijk hard door trainen om m`n bovenbenen groter te krijgen:p
    • greenbaret
      hoeveel weeg je en hoe groot ben je? moeilijk te beoordelen zo, wel defenitie. Je lijkt je kniegewrichten te overstrekken, kijk hiermee uit,is slecht voor je kniebanden en bij hard trainen ga je daar last van krijgen. (maar kan t natuurlijk ook verkeerd zien)
    • animalvg
      zit er uit lijk beton
    • Maxwell
      zo dichtbij is beetje moeilijk oordelen, maar wat we zien is lang niet slecht! :)
    • Duane83
      Eigenlijk train ik ze niet. heb het zo gekregen door fiets training.
    • Duane83
      ik ben 1.76 en weeg 78kilo. en ben net 2maanden bezig.
    • dannymarx
      zie je aan benen dat je veel fietst, net boven je knie krijg je enorme bult dan :-) netjes kerel, maar ga ze trainen nu!
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Duane83
    Datum:
    3 nov 2007
    Bekeken:
    1.930
    Reacties:
    18
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie