1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

milo

mijn rug zoals je kan zien

Ik train nu zo een 6 jaar maar het is pas 2 jaar dat ik pouwertraining doe en heb eens laten overhalen om wa foto's te trekken. ben niet echt een fotofreak omdat ik niet vlug tevreden ben

mijn rug zoals je kan zien
milo, 18 mei 2007
    • jackalxl
      :eek: 6 jaar training .... damn kerel als je zou zeggen dat je nooit getraind had zou ik je ook geloven
    • christopher psi
      hey jacka(ss)lxl ... kan je ook op een andere manier zeggen

maar je heb een punt ... voor zes jaar training is die rug onderontwikkeld

ik geef je 8 om die 4 van hierboven te compenseren, deze rug verdient geen onvoldoende
    • Gert Jan
      Om de 4 van die kleuter te compenseren ook een 8.
    • Obeb
      wel een aardige rug daar niet van maar voor 6 jaar training vind ik het een 6 waard :) kleuter of niet ;)
    • janpan
      Voor 6 jaar vind ik het ook tamelijk zwak, het valt natuurlijk te bezien hoe serieus en hoe vaak je traint
    • jacky den bels
      harder je rug trainen chinnen verdomme
    • milo
      bedankt voor de reactie maar jullie denken dat ik 6 jaar goed train.
      ik heb namelijk 4 jaar fitness gedaan zo 2 maal per week wat lopen steppen enz. het is nu zo een 2 jaar dat ik pouwertraining doe maar toch bedankt voor jullie eerlijke reactie
    • SHUTTERSPEED
      niet slecht hoor
    • klusmier
      netjes....
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    milo
    Datum:
    18 mei 2007
    Bekeken: