XXL Nutrition
Miss_H1
Foto Contests

Miss_H1

"mijn doel voor de contest was om weer droger te worden en de eerste 2 mnd ging het goed, mijn trainingen gingen steeds beter!
Zelfs een pr met banken gehaald, 70kg 1x..daar was ik wel trots op..
Maar daarna kon ik niet optimaal meer trainen, ik heb geprobeerd de schade te beperken..
Jullie mogen oordelen:) 1.73lang en nu 66,7kg en begon op 68,5..

Bedankt voor t stemmen.
Je ziet er super goed uit zo imo.
Mooie verhouding van vrouwelijkheid en spieren.
Je ziet meteen dat je een zuster van het ijzer bent, maar hebt je vrouwelijkheid volledig behouden.
Prachtig!
 
Eens met hummer maar voor de contest moeten er iets meer lijnen in staan.
 
Had meer van je verwacht, maar dat komt straks in rustiger vaarwater vast weer helemaal goed!
 
Dikke props voor jou mamma! Dat je met een jong kind die net de diagnose autistisch heeft gekregen, uberhaupt nog genoeg tijd en energie kon vrijmaken om je aan een voedings- en trainingsschema te houden! Getuigd van doorzettingsvermogen.
Mooi getraind lichaam, goede verhoudingen. Vooral de rechtse foto vind ik erg mooi. Vanuit bb oogpunt mag er nog wat vet af, vooral van je benen, maar ik weet dat je dat zelf ook vindt, dus dat komt later als je weer wat meer tijd hebt vast weer helemaal goed.
En natuurlijk ook supersportief dat je toch meedoet aan de contest en niet afhaakt, omdat je zelf niet helemaal tevreden bent met de resultaten.
 
Zoals hierboven al gezegd, heel stoer dat je door alle omstandigheden toch niet bent afgehaakt!! Respect!! En daarbij mag je fysiek er ook zeker wezen, iets droger en je massa komt beter tot zn recht!!
 
wow, oogt erg mooi hoor vind ik
bepaalde proporties hadden misschien iets mooier gekund, maar het totaalplaatje is er zeker naar
 
Nice fysiek! Kan misschien iets meer massa op je UB als we het vanuit BB oogpunt bekijken. Maar zeker niet onbegrijpelijk als je niet meer massa zou willen, want denk dat veel vrouwen jaloers zijn op je lichaam.
 
Prachtig off season bodybuilding fysiek. Door het hele jaar genomen weet ik hoe goed je altijd traint, dus mijn respect. Jammer dat je niet voor de hele 100% kon gaan om goed te kunnen cutten. Uit bb Oogpunt verdien je in mijn ogen nog altijd een. 9
 

Media informatie

Categorie
Contest 2011 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.689
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Miss_H1.JPG
Bestandsgrootte
225,5 KB
Dimensies
1643px x 1045px

Deel deze media

Back
Naar boven