Fitness Seller
MiTrenZ
Foto Contests

MiTrenZ

Echt zieke progressie heeft deze jongen geboekt! Heb samen met hem het trainen opgepakt vorig jaar en heb weinig mensen in zo'n korte tijd zoveel zien gainen. Met name de squat die in nog geen 9 maand van 60kg naar 170kg below par ging :)

Fysiek een 7 (eerlijkheid zegt dat vet% iets lager had gemoeten) en progressie een 10, maakt gemiddeld een 9!
 
Geweldige progressie. Helaas moet ik je toch ranken tov andere deelnemers vandaar mijn wat lage score. Verder gewoon geweldige inzet en top prestatie. Als je deze lijn door zet zal je volgend jaar erg hoog scoren. Succes kerel!
 
Idem als Rob G, maar je bent pas september vorig jaar begonnen? Squat 170 kilo? Nou damn, ik denk dat we over een aantal jaartjes wel een potentiele winnaar hebben, ga zo door!
 
Ik geef je een 8 voor je massa en je toewijding tot de sport icm je progressie sinds september 2012, maar je vet is eigenlijk nog steeds te hoog (kan aan gewerkt worden natuurlijk) maar dat gaf je zelf al aan in je log begreep ik. Komend jaar meer richten op aesthetics (lower bodyfat, small waist, brede schouders) en minder richten op lichaamsgewicht. Je fysiek en desalniettemin zeker niet verkeerd en je bent een goede middenmoot!! Ik hou je log in de gaten man!
 
Thanks guys!

Had sowieso ook niet verwacht hoog te scoren wegens me hoge vet% op het moment.
Ga me nu de komende 4,5 maand ook weer toewijden aan een goed structureel cut schema, waarbij ik hopelijk de 5% haal met de Flex Cup.
Ook dank voor de eerlijke comments en toelichting daarbij!
Is zeker een goede steun in de rug voor me om me de komende jaren helemaal toe te wijden aan me progressie en gestelde doelen!
Ga sowieso ook standaard blijven loggen dus de geïnteresseerde kunnen me vanaf eind augustus weer dagelijks volgen ;)
 

Media informatie

Categorie
Contest 2013
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.263
Aantal reacties
11
Beoordeling
3,39 ster(ren) 72 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
MiTrenZ.jpg
Bestandsgrootte
809,5 KB
Dimensies
2909px x 1814px

Deel deze media

Back
Naar boven