Ignace

MM of iets dat er voor zou moeten door gaan...

Even upload naar de leden album: foto van oktober 2007 28 jaar 1m83 88 kg BF +/- 8% 12 trainingsjaren waarvan 6 fanatiek Momenteel schommel ik rond 90-91 kg. Lukt me nog maar moeilijk om veel kilo's te winnen, enkel de shape lijkt er de laatste jaren nog op vooruit te gaan, ondanks de nodige voeding en supps. Dit neemt niet weg dat we natuurlijk als een gek blijven rammen!!

MM of iets dat er voor zou moeten door gaan...
Ignace, 6 dec 2007
    • franckylanssens
      prachtige fysiek, man!
      als je zegt enkel meer nog op de shape vooruit te gaan, ik neem aan dat je nog altijd naturel gebleven bent dan?Ik waag het erop, naturel verdien je een 10
    • Ignace
      Ik bedoel ik vooral nog vooruitgang boek in shape, en minder in massa. Ik zou natuurlijk nog graag blijven gainen, ja, maar inderdaad, is naturel niet meer zo simpel geworden. Dus ja, is nog steeds naturel, heb vaak getwijfeld om verder te gaan, maar daar ben ik wel over heen. Trage groei is ook groei, temper ik me maar..
      In ieder geval bedankt!
    • Muay Thai J
      Zeer bruut, alleen nog wat meer chest...

Hoeveel meten je armen?
    • Ignace
      Ik moet mijn biceps toch meten als ik hem aanspan hé? Koud aangespannen meet hij 47cm, net eens voor de eerste maal gedaan...
    • The Bonsai
      Prachtig !
    • Fred 16
      mooie fysiek man
    • Muay Thai J
      47 cm :eek: respect man!
    • bur
      ik zou die biceps nog maar een keer opmeten.
    • magnus
      Prachtige fysiek. Prachtige ingesteldheid. ;)
    • Obeb
      jonge jonge anders twijvel je even over alle armen die iets kleiner lijken..

geef niet vaak een 10 maar vind dit als naturel zijnde zeker een 10 waard!
    • Obeb
      oops cijfer vergeten
    • Ano_1990_4
      ik zou eens proberen minder hard door te rammen en wat meer rust te nemen
      dat zou eventueel kunnen helpen
    • Obeb
      haha een 7 hiervoor wannebee
    • christopher psi
      waarom draag je een pet in de gym? :+
    • mistery
      netjes een 10 voor mij omdat het natural is.
    • yentl89
      klasse, kgeef een negen omdat je nog altijd beter kan en hier ook vollop voor gaat, succes!
    • Ignace
      Thx, gasten. Ik moet wel even iets recht zetten, heb vanmorgen mn biceps nog eens gemeten, met een meetlint, en toen kwam ik op 44. Gisteren was ik misschien niet zo koud en had ik 'in de gauwte' gemeten met het snoer van de muis... Maar zoals altijd, kan inderdaad beter, en maar goed ook, anders was mijn motivatie misschien we ver te zoeken.
      Enne, wat de pet betreft, daar train ik normaal niet mee, of het moet zijn omdat ik in de ochtend trainde en geen zin had om mijn haartjes te waxen...
    • Ignace
      @ Markywannabee: inderdaad, dat heb ik wel geleerd, ik train momenteel 4 keer per week, waarvan 3 keer bovenlichaam, en zord dat ik nooit bovenlichaam 2 dagen na elkaar train. Bovendien neem ik elke 6-8 weken een week rust. Rusten doe ik wel, maar toch 4 keer rammen ze!
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Ignace
    Datum:
    6 dec 2007
    Bekeken:
    2.451
    Reacties:
    31
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie