Fitness Seller
MM of iets dat er voor zou moeten door gaan...
Ignace

MM of iets dat er voor zou moeten door gaan...

Even upload naar de leden album:
foto van oktober 2007
28 jaar
1m83
88 kg
BF +/- 8%
12 trainingsjaren waarvan 6 fanatiek

Momenteel schommel ik rond 90-91 kg. Lukt me nog maar moeilijk om veel kilo's te winnen, enkel de shape lijkt er de laatste jaren nog op vooruit te gaan, ondanks de nodige voeding en supps. Dit neemt niet weg dat we natuurlijk als een gek blijven rammen!!
ik zou die biceps nog maar een keer opmeten.

jonge jonge anders twijvel je even over alle armen die iets kleiner lijken..

geef niet vaak een 10 maar vind dit als naturel zijnde zeker een 10 waard!
 
ik zou eens proberen minder hard door te rammen en wat meer rust te nemen
dat zou eventueel kunnen helpen
 
klasse, kgeef een negen omdat je nog altijd beter kan en hier ook vollop voor gaat, succes!
 
Thx, gasten. Ik moet wel even iets recht zetten, heb vanmorgen mn biceps nog eens gemeten, met een meetlint, en toen kwam ik op 44. Gisteren was ik misschien niet zo koud en had ik 'in de gauwte' gemeten met het snoer van de muis... Maar zoals altijd, kan inderdaad beter, en maar goed ook, anders was mijn motivatie misschien we ver te zoeken.
Enne, wat de pet betreft, daar train ik normaal niet mee, of het moet zijn omdat ik in de ochtend trainde en geen zin had om mijn haartjes te waxen...
 
@ Markywannabee: inderdaad, dat heb ik wel geleerd, ik train momenteel 4 keer per week, waarvan 3 keer bovenlichaam, en zord dat ik nooit bovenlichaam 2 dagen na elkaar train. Bovendien neem ik elke 6-8 weken een week rust. Rusten doe ik wel, maar toch 4 keer rammen ze!
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Ignace
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.822
Aantal reacties
24
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
MM1.jpeg
Bestandsgrootte
37 KB
Dimensies
438px x 585px

Deel deze media

Back
Naar boven