Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

AronW

MM

MM
AronW, 3 feb 2008
    • SebastiaanG
      KOLERE! beescht!
    • Marky
      Massief! Maar die armen en schouders t.o.v de benen lijken wel de verhouding van Johnnie Bravo. :D
    • yentl89
      zeer nette fysiek
      trainingsjaren, stats?
      voeding, eventuele kuren?
    • Ano_1984_7
      verdomme wat een armen! Mijn streef armen daar! echter wel die kuiten aanpakken :)
    • Ano_89_61
      ik vind de verhouding best wel slecht. je armen zijn net zo dick als je benen en net zo breed als je heupen. borst lijkt wel in elkaar gekrimpt daar tussen die monster armen.
    • Pumped
      nice!! stats?
    • Jeppe
      @aoleks : denkt is na kerel...armen zo dik als benen right..stel nu nog dat hij 50 cm armen heeft...op zo'n fysiek staan geen 50 cm benen he. Dus denk 2 keer na.

Aron,ge zijt een beest, waar is uwe nek ?? :-) haha wa een schouders en armen...borst begint goe te kome!!
    • AronW
      @aoleks

Komt ook doordat de foto van bovenaf genomen is, voor een betere benen foto zie gallerij. Benen meten +70 cm en armen 47.5 beide koud! Dus zeker niet hetzelfde!! En aan de kuiten wordt keihard gewerkt!! Ik kan het ook niet helpen dat ik dikke armen heb :D
    • SHUTTERSPEED
      super fysiek man!
    • YannickLB
      super fysiek.
      alleen zou ik ook aan je onderarmen werken alsk jou was..
      kuiten hou ik mn mond wel over :p
    • AronW
      @yannickLB:Bedankt voor het goede cijfer! Onderarmen meten 38 cm. Komen bij deze pose slecht uit, zal morgen foto plaatsen waar ze er beter op staan.
    • YannickLB
      38 :O ja dat zie je er niet vanaf zo.
      maarre is goed!
    • magnus
      Heel erg netjes.
    • AKX
      erg goed, benen ook
    • Drummerbart
      Kale achtig fysiek
    • Tomterror
      haha nice man echt massive!:D
    • hc4l
      dikke schouders beest!
    • olddutch
      tssss alles alles chockomel, zo kan ik het ook

LOL
    • IronWarfare
      echt een buffel..
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    AronW
    Datum:
    3 feb 2008
    Bekeken:
    4.557
    Reacties:
    26
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie