Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Foto Contests

Moob

Leeftijd: 21 jaar Trainingsjaren: 4,5 (waarvan laatste 2 jaar weten waar ik mee bezig ben). lengte: 1.71 meter gewicht: +- 69 kg vet: tussen de 8% en de 9% trainingsfrequaentie: 4 dagen trainen, 1 dag rust. (elke spiergroep komt eens per 5 dagen aan de beurt.uiteraard is het volume van de trainingen hier op afgestemd). Manier van trainen: Ik train thuis. buiten de leg extension/leg curl heb ik geen beschikking over machines en beperk ik mij dus tot halters, dumbells en oefeningen met het eigen lichaamsgewicht (chinnen,triceps dippen e.d.; al dan niet met extra gewicht). Oefeningen als deadlift, rows, squatten en bankdrukken vormen de hoekstenen van mijn training. Doel: droge massa aanzetten, zo ver mogelijk komen naturel, kracht en gezondheid uitstralen, uiterste uit mezelf halen. Waarschijnlijk zal ik nooit helemaal tevreden zijn, maar ik denk dat wel meer mensen dat hebben in deze sport. Groei: ik zet vrij langzaam spiermassa aan. ups en downs kennen we allemaal dus daar ga ik niet over zeuren. Korte termijn doel: eindelijk helemaal richten op BB wat sport betreft. minimaal 5 kg droge spiermassa pakken voor volgende zomer.

Moob
Foto Contests, 18 aug 2005
    • KaLe
      onderrug kan nog wel wat extra's gebruiken ;)
    • RichardV
      Erg droog. Maar mag van mij wat massiever (kloot jury's altijd he)
    • Santoz
      Mooi zo, zeker omwille van het feit dat je thuis traint, het lijkt mij toch minder vanzelfsprekend als trainen in een gym.
    • Moob
      Bedankt voor het stemmen allemaal!
    • Syn
      Armen en schouders vind ik tof! :thumbs:
      Onderrug kan nog wel wat training gebruiken :)
    • Sport2000
      goeie rug maar onderrug moet dringend beter, daar waar je rug erg strak lijkt lijken je armen dit niet???
    • Frenkpie
      ga met RichardV mee.
    • Powerblade
      Mooie rug, goede schouders (zeg ik niet zo snel) en goede biceps/onderarmen.
      Zeker werken aan de onderrug, die is wat plat.
      En triceps en traps mogen ook wat extra aandacht hebben, al lopen deze maar een beetje achter.
    • Moob
      Thanks guys! weet ik ook gelijk waar ik aan moet werken. super!
      Onderrug wordt aan gewerkt (ik deadlift nog niet zo lang...) traps krijgen nu ook apart de aandacht (voorheen nooit apart getrained).

      ach ja, eigenlijk loopt alles achter!
    • teddybeerke
      goeie rug bro
    • Bouwens
      Goed droog! Zwakke punten zijn benoemd.
    • Moob
      Misschien nog een reden erbij Caveman? dan heb ik er nog wat aan... ;)
    • Bullet
      vind vooral je rug en biceps erg goed!
    • boogie
      overall een 5kg spiermassa erbij pakken en je hebt een 8. Nu een 7, netjes hoor!
    • Moob
      En bedankt voor de 1 kerel. sjonge jonge... stoer hoor.
    • Joop68
      je fysiek doet me denken aan dorian z'n jeugdlichaam ;)
      massa nodig
    • psycho_b
      ziet d'r goed uit alleen massa...
    • Moob
      thanks voor het stemmen!

      massa is idd mijn grootste minpunt. lijnen heb ik wel, maar gewoon te weinig massa om echt indruk te maken. maar ben nog jong, tijd genoeg om te groeien nog.
    • Moob
      Tijgerbeer, heb je misschien ook nog wat kritiek? dan heb ik er nog wat aan...
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    Contest 2005
    Geüpload Door:
    Foto Contests
    Datum:
    18 aug 2005
    Bekeken:
    4.446
    Reacties:
    70
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie