1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
polofahrer

most muscular (niet opgepompt)

Hoi allemaal, Even een fotootje tijdens de cut (kerst 86 nu 77kg). Ik train nu zo een 1,5 jaar thuis. Ik probeer op mijn voeding te letten (6x daags, veel eiwitjes,...) en neem enkel whey en creatine extra. Bovenkant borst loopt achter- ik doe toch veel incline benches en flyes. Linkertriceps is ook wat uit verhouding. Graag tips en commentaar....

most muscular (niet opgepompt)
polofahrer, 23 mei 2007
    • Muay Thai J
      Borst is niet te beoordelen, maar de rest ziet er goed hard uit! :thumbs:
      Nette traps ook! Met hoeveel kg dumbbell shrug je?
    • Chriskederat
      Doe is een opgepompte dan...
    • phantom1990
      Ziet er goed uit/
    • klusmier
      mooi fysiek!
    • UltraX
      Volgensmij haal jij je schouderbladen omhoog, dat verklaard anders ook je lats. Maar verder ziet het er goed uit.
    • IJSer
      volgens mij doet iedereen dat hoor in een most moscular?
    • Trickster
      Mooie fysiek??

Zn linker arm is veel groter als rechts.
      Geen goede rug (V)
      Schouders te groot in samenhang met biceps.

Vind er nix aan..
    • Anoniem8600
      Ja netjes, nu nog massa.
    • polofahrer
      Bedankt allemaal voor de reacties! Morgen doe ik een foto van mijn rug (dan kan ik bewijzen dat wel een V vorm heb ;-P)Ik trek mijn schouderbladen hier wel serieus op vandaar dat je mijn lats niet ziet... Linkerarm is stuk kleiner als rechter maar ik sta met links dichter bij de camera als rechts...vandaar het grote verschil in armen... tips zijn altijd welkom...

@ muay thai: shrugs doe ik met dumbell's van 35-40 kg en ik doe eerst 12 reps met de handen achter de rug, direct erna langs het lichaam en dan nog een setje met de dumbell's echt voor het lichaam en dat alles 3x. Deze oefening wissel ik af om de 2 weken met Brabell shrugs (ongeveer 70-80 kg)voor en achter het lichaam...
    • Muay Thai J
      ok thx bro!
    • seagal
      @ trickster.. dit is geen pose om de V te beoordelen!!!!!!!!
    • Skatermarvin
      NIce traps:):)
      En mooie rechter schouder;) Het lijk namelijk of de linker achter loopt..
    • stifler
      Redelijk mist massa
    • greenbaret
      hoeveel weeg je en hoe lang ben je?
    • polofahrer
      @greenbaret 1.78m en nu 73 (nog wat gecut om beachproof te zijn) vanaf midden augustus begin ik te bulken heb nu ook een powerrack dus we gaan knallen ;-)
    • klusmier
      netjes....
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    polofahrer
    Datum:
    23 mei 2007
    Bekeken:
    1.901
    Reacties:
    21
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie