Muay Thai J

Most Muscular

Most Muscular... armen en schouders zijn wat gegroeid t.o.v. de vorige MM (zie je niet zo héél goed op de foto's, maar is absoluut zo :D) maar vooral chest is nog extreem gegroeid (zie je dan weer wel goed) Stats blijven vanaf nu geheim tot ik zelf tevreden ben ;) [b]Doel: Men's Health achtige fysiek[/b] Op vraag van DvO, de chicks die op mijn kamer hangen en als achtergrond op elke foto staan: [IMG]http://www.photo-host.org/img/579996picture_003.jpg[/IMG]

Most Muscular
Muay Thai J, 4 mei 2007
    • ronnym1
      Ziet er goed uit!!! Lekker droog.
      Nu meer massa erop...
    • JollyJumper
      dit kan een goeie men's health fysiek worden, als dat je doel is tenminste? een dikke acht!!
    • TheStranger
      Lekkere chicks man
    • Muay Thai J
      Uiteraard TheStranger :D anders zouden ze er na 5 jaar niet meer hangen hé ;) Ben er nog steeds niet op uitgekeken ;)
    • Ryu
      Hmmmmmmmmmmmmm Lima! :D
    • The Rock
      Damn bro, is die linker chick Adriana Lima? Lekkah.

Over je fysiek, goed droog. Hou zelf meer van het grove massa werk, maar als je doel een men's health fysiek is ben je zeker goed op weg. Ga zo door :)
    • SHUTTERSPEED
      gaat lekker kerel

..nice poster :D
    • Jman
      Leuke smoel kerel :D
    • tricker
      nice, overal goed aan het bouwen lees ik. Maar train je ook je traps goed? Die lijken namelijk wat minder?
      7.5 voor totaalplaatje dus afgerond 8
    • klusmier
      heel mooi hoor!
      ;)
    • Enzyme
      Nice....ziet er idd goed uit
    • RvR
      ziet er wel degelijk uit

als je doel is om in de mens health te komen dan heb je echt nog een hele lange weg te gaan.. en ik neem aan dat je van plan bent om te gaan kuren?
    • Ano_1966
      Kuren voor de mens health...laat me niet lachen,zo als die jongen er nu uitziet word hij waarschijnlijk al afgewezen door de mietjes van MH,omdat hij te gespierd is.....MH....koop een echt bb magazine!
    • ZoutZak
      Goede shape, maar met name de armen missen de nodige massa!

Keep it up.
    • ijzer
      Rock on
    • RvR
      haha, vitaminepaultje haha

ken je uberhaupt iemand die voor MH heeft geposeerd?

fotoplaatser is overduidelijk ecto, dat zijn de MH modellen niet hoor (althans niet zichtbaar)

de persoon die ik ken die voor MH heeft geposeerd die heeft zo'n gruwelijk dikke borst (oa) dat krijg je naturel nooit voor elkaar..

1 ding daar heb je wel gelijk in en dat is dat hij afgewezen zal worden voor MH, maar niet omdat hij te gespierd is, eerder te pezig..

fotoplaatser heeft nog een lange weg te gaan en ik wens hem hierbij veel succes..
    • Muay Thai J

dit is imo een ecto... maar ik wil een iets vollere MH-fysiek

dit type... heb nog wel een paar jaar geduld ;) is zeker te halen!
    • bear
      succes
    • clawfinger
      mooie vooruitgang, er staan ook minder goede fysieken op mh dan dat van u
    • RvR
      die bovenste is uberecto, ik snap nieteens wat die daar op doet..
      ziet er ook een beetje gay uit

die onderste is wel ok, nice beachboy..
      ik hoop dat jij dat naturel kunt bereiken, succes
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Muay Thai J
    Datum:
    4 mei 2007
    Bekeken:
    6.392
    Reacties:
    29
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie