Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Sisevano

Most Muscular

21-05-08

Most Muscular
Sisevano, 21 mei 2008
    • Obeb
      best brutaal aangezien je bijna 2 meter bent! ;)
      onderarmen zijn flink en schouders knallen mooi mee!
    • phantom1990
      Borst loopt zwaar achter, maar damn wat een dikke kanonnen :D!
    • Sisevano
      Komt door de houding, pose verkeerd gedaan, borst loopt niet echt erg achter, lijkt zo.
    • MHD
      Ja, ja, ja begint ergens op te lijken netjes hoor
    • Sisevano
      Thnx heren!
    • Sisevano
      1.44m 58 kg :)

1.94m 115 6.3%
    • snoob
      Ziet er gezond uit
    • Jonko
      een 9 gemiddeld...kijk eens naar wat ie ervoor heeft moeten doen mensen. sure, niet al te slecht fysiek. maar na een jaartje naturel trainen is het te doen zo te zien. hoe lang doet hij er al over? hoeveel kuurtjes?

mja, ik geef geen cijfers, anders had je iig zeker geen 8+ gehad ^^

maargoed, das mijn mening dan weer
    • seagal
      eens met jonko helaas. Sorry. Heb zeker wel respect voor je fysiek dat terzijde. kan ook moeilijk aan de foto aflezen dat je 115 kg weegt bij dat bf. zou je eerder 95 kg schatten of je hebt uber dikke poten?
    • IronWarfare
      ik beoordeel je op je fysiek.. een dikke 9 :) zeer sterk!

de rest bemoei ik me niet mee..

vette foto btw, met die psycho bek van je :D
    • Robins
      Jonko>pas maar op met het geven van je mening over Sisevano. Anders heb je je pmbox straks weer vol zitten.

Fysiek is niet slecht. Maar als je het middelengebruik er tegen afzet. Compleet lachwekkend.
    • phantom1990
      Hehe dat was eigenlijk ook de reden dat ik een 8 gaf, eigenlijk wou ik er niks over zeggen :D
    • phantom1990
      Ik ben wel benieuwd naar een side chest, dan kunnen we je borst beter beordelen.
    • Tjooky
      YEsyes! bruut hoor
    • Voorarm
      De toekomst van Herkuul?
    • danidoeni
      netjes hoor sisevano, succes
    • Anoniem8600
      Niet zo jaloers jonko, hij heeft een nette fysiek ook al is er al een fortuin in gegaan.
    • mimango
      Ik dacht, laat ik weer eens na een half jaartje kijken op DBB, zie ik gelijk deze knakker weer met z'n 5e account omdat z'n vorige accounts allemaal zijn verwijderd omdat zijn anabolengebruik aan het daglicht kwam :)

Echt lachwekkend :D
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Sisevano
    Datum:
    21 mei 2008
    Bekeken:
    4.872
    Reacties:
    31
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie