Angilo

Most Muscular

Stats: 19jr 1m84 81kg 10% Dit was mijn update voor een lange periode. Front is mijn slechtste kant, helaas moet ik ook die ooit tonen, bij deze dus. Tips zijn altijd welkom (zowel poseren als achterlopende spiergroepen).

Most Muscular
Angilo, 20 mei 2009
    • Angilo
      Ik vraag mij overigens af waarom de dwarsstrepen op mijn borst niet zichtbaar zijn op de foto. Ik ben verbrand door de zonnebank.
    • newguy10
      in de spiegel lijk je altijd groter dan op de foto
      zag ik er maar altijd uit zoals ik mezelf in de spiegel zie haha
    • Heywood Jablomi
      je rug is inderdaad sterker maar je hebt wel je bovenkant borst mooi ingevuld! Train je voorkant evenveel als rug?
    • Angilo
      Haha, dat klopt newguy10, maar ik heb wel degelijk dwarsstrepen op mijn borst :P Mijn trainingsmaat ziet ze in ieder geval.

Ja, mijn rug loopt echt ver voor in vergelijking met de gehele voorkant, en dat snap ik niet. Ik probeer de nadruk nu op de voorkant te leggen, ben ik al een hele tijd bezig. Vandaar dat er nooit pics van mijn voorkant waren.

Wel leuk om te horen dat je mijn harde werken aan bovenkant borst kunt zien! Ik denk zelf dat ik nadruk op onderkant borst en schouders moet leggen, wat denken jullie?
    • indigojup
      ik vind me in spiegel altijd smaller lijken,mss omdat ik een lange smalle spiegel heb?
    • NoPainNoChange
      foto is juist meest vertekend hehe in het echt is iedereen breder....vind ik dan
    • mistery
      Of je moet echt een goede camera hebben. Denk niet dat een telefoon camera van een paar mega pixel een reëel beeld schetst.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Angilo
    Datum:
    20 mei 2009
    Bekeken:
    1.785
    Reacties:
    7
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie