Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Joep86

Most Muscular

1,79m, 81 kg Iets afgevallen na drukte met verhuizen, week ziek zijn, en onregelmatig eten. Nu weer volle bak. Wil komende tijd vrijwel alleen focussen op punten die achterlopen. Delts (side&rear), bovenkant borst, kuiten, obliques. Verder wil ik welken aan mijn anterior pelvic tilt. Ik merk gewoon dat ik hierdoor snel last krijg van mijn onderrug bij military press en squats, en het sowieso je hele houding verkloot. Dit wil ik drie maanden doen en dan weer verder kijken.

Most Muscular
Joep86, 16 jul 2012
    • Infant
      Zou je kunnen zeggen hoe je die aanhechting krijgt van je nek? Ziet er goed uit!
    • Joep86
      Wat? Traps?
      zware deadlifts en zware shrugs. Of tenminste, dat doe ik.
      Hebben wel altijd al redelijk voorgelopen op de rest hoor. Maar dikke traps zijn vet :)
    • Qxx
      Jouw borst loop ook steeds verder uit elkaar naarmate je lager kijkt. Heb ik ook... Kakzooi. Massa bouwen!
    • Joep86
      Mijn borst stelt sowieso niks voor. Als ik beetje van m'n traps en lats op m'n borst moch plakken zou ik t doen. Maar zo werkt t helaas niet.
    • Qxx
      Ik bekijk 'm nou nog eens en ik deed zonet ook even een MM voor de spiegel, wij hebben volgens mij zo goed als EXACT hetzelfde lichaam in deze pose, behalve dat mijn borst iets dikker is. En m'n ribbenkast is veel breder, maar voor de rest... 80% match ^^.

Wedstrijdje wie over een jaar het meest buff is? :D
    • Joep86
      Haha, dat ga je vast winnen. Mijn doel is niet om gigantisch te worden. Als ik de rest op niveau van mijn bovenrug kan krijgen ben ik tevreden. Maar zoals gezegd wil ik ik komende tijd vooral werken aan de zwaar achterlopende dingen en aan betere houding en pelvis alignment.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Joep86
    Datum:
    16 jul 2012
    Bekeken:
    1.178
    Reacties:
    7
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie