1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
slater

Most Muscular

Most Muscular met fitness4me, Ik aan de rechtse kant, 94kg en 180cm, volop in voorbereiding op de Limburgse kampioenschappen. Na een lekkere borst/biceps training nog een paar poses aangezet

Most Muscular
slater, 4 jan 2013
    • Fitness 4 me
      Wow wat een brede gast uhmm die rechter he
    • slater
      Geef mij die schouders, borst, armen en rug maar van de linker hahah;)
    • rope
      Buff
      welke klasse ga je doen?
    • Fitness 4 me
      Classic toch slater? Maar we gaan samen traine zou zelf ook die wedstrijd doen maar gun hem alle glorie. Hij gaat net zo hard als mij worden op wedstrijd dag of zelfs harder
    • rope
      top dan staan we naast elkaar
    • Fitness 4 me
      Rope ga je die ook doen? hmm dan kan ik niet uitblijven grrr verleidelijk wat moet ik nu
    • rope
      Gewoon doen :P
      Je klasse winnen en dan door naar de open Rotterdamse :P
    • Fitness 4 me
      Net erover gehad maar skip hem doel Flex cup harder te staan bovenlichaam gaat niet benen wel en meer massa erop en toch 80 min en overal winnen:) dan naar ironman week erna
    • maxbiaggi
      Dan moet je idd eerst zorgen dat je die benen goed krijgt ;-)
    • kix
      linker moet meer aandacht besteden aan LB ipv UB :)
      maar beide erg netjes heren
    • Killy
      Ziet er goed uit! Alleen die linker is wel uit verhouding, armen lijken wel groter als benen.
      Als hij grote poten er onder weet te bouwen heeft hij een winning fysiek
    • Skatermarvin
      Twee beesten! Links wint het nog wel met UB..rechts met LB!

Beide gewoon erg goede fysieken!
    • o eilering
      echt heel goed, naturel nog beter
    • Raoul91
      Heb geen ervaring met gebruik, maar ik denk niet dat een hoog niveau als dit natuurlijk haalbaar is. Zowieso niet op deze leeftijd. Wil het best geloven maar lijkt me wel sterk.
    • slater
      Het is natural zeker haalbaar Raoul91,, als je maar consequent bent!! Yes, Classic klasse gaat het worden!
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    slater
    Datum:
    4 jan 2013
    Bekeken:
    1.876
    Reacties:
    15