1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

masterlegs

my legs

Ik heb hard getraint om dit te krijgen. Graag eerlijk over wat jullie ervan vinden! Ik gebruik niets (geloof het of niet). Doe verder nooit krachttraining, maar wielren elke dag. Mijn vetpercentage is 5,5% op de foto.

my legs
masterlegs, 18 okt 2007
    • baka boko
      wat meten ze
    • Hrvat
      qua massa zal je denk ik hier niet veel resepct krijgen, maar ik kan me voorstellen dat je hier keihard voor getraind hebt, 8 voor de inzet
    • MironT
      Droog zijn ze zeker maar ik zou er zelf nog niet tevreden mee zijn
    • Faja
      Ik vind ze wel mooi eigenlijk...
      Doe je ook aan KT of alleen wielrennen?
    • minnuhhh
      vind het wel goede benen!
    • Ciko
      eve groot als mijn onderarmen maar wel kurk droog
    • phantom1990
      Damn nice legs! Ben je een wielrenner?
    • flowergrrl
      Kurkdroog, maar toch...

7,5
    • michiel4
      Geen supergrote quads maar denk dat bijna iedereen hier van dbb met zo'n laag BF geen grote quads overhoudt!

8.5
    • SHUTTERSPEED
      quads staan goed!
    • Filibeirnr1
      Bravo! Berenpoten. Ik denk dat 80% hier z'n benen niet durft te tonen. Wél massa. Respect!
    • reep
      goed,dat zal pijn gekost hebben:cool:
    • Loo
      droog en goede definitie, netjes.

voor bodybuilders begrippen nog wel massa tekort.

7,5
    • AlexT
      Goede benen, beter dan 95% van dit forum.
    • Tjooky
      Goed derde been ook!

:roflol:
    • obikoe
      sterke poten...
      hoeveel squat je ...?
    • Ano_1978_15
      Als dit alleen met enkel wielrennen verkregen is een dikke vette 9!!

Dan zou ik ook willen adviseren om er goede krachttraining bij te gaan doen, want dan heb je zeker potentie voor goede benen!

Wanneer dit met krachttraining/wielrennen bereikt is complimenten voor de defintie en droogheid, maar dan onbreekt het gewoon aan pure ''flinke'' massa. En dan een dikke 7.

Ik heb een beetje hetzelfde verhaal, lang nog niet de kwaliteit van jou. Maar ook moeite om dikke massa op mijn benen te krijgen ivm. 2 uur fietsen p. dag (6 x per week, voor werk)
    • SuperKnurft
      ik zou met deze benen al heeel erg blij wezen, als je deze benen had laten zien met een BF van 17% zou iedereen zeggen: Massa!!, en kreeg je allemaal 9ens en 10en
    • riggard
      superdroog, freaky aders op je kuiten en ook nette massa op de kuiten, massa op bovenbenen vind ik wat moeilijk te beoordelen, misschien wat meer info of foto's?
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    masterlegs
    Datum:
    18 okt 2007
    Bekeken:
    2.479
    Reacties:
    35