Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
is idd zeer goed voor 1 jaar
@sjapendoedel : niet iedereen heeft het geluk als meso geboren te zijn, daarom, zie je dat hij er al hard aangewerkt heeft
ik geloof hem voor geen meter. Dit is niet na 1 jaa trainen. Er staat trouwens ook: na 1 jaar GOED trainen. Hij is dus waarschijnlijk al een tijdje langer bezig
@ francky: hoe kun je nu zien dat hij er keihard voor gewerkt heeft, niemand is 100% 1 type. Hij kan net zo goed een beetje ecto zijn en meer meso en het gewoon hebben laten hangen.
hijs gewoon goed droog getraind en beetje opgepompt hij had kwartier na het trainen die foto gemaakt ik ken hem,, zit zeker wel veel vooruitgang in deze jongee good job breje
188cm bij 68kg?!?!
wat krijgen we nou
je oogt wel zwaarder
maar mij gaat et om uiterlijk en niet massa..
net als je maatje ziet je lichaam er goed uit.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.