XXL Nutrition
Na 1 jaar training, Rug van Hoochie Coochie
H

Na 1 jaar training, Rug van Hoochie Coochie

  • Hoochy Coochy
Ik train nu ongeveer 1 jaar. Ik kwam van 71 kilo en weeg nu 84. Ik ben 1m80 groot. Ik nam niets van hormonen of al die dingen. Heb wel een maand of 2 lang Whey eiwitten genomen, maar die heb ik vervangen door natuurlijke voeding. Voor de rest eet ik zo een 4-5 keer per dag.

Commentaar, tips en advies worden zeer op prijs gesteld. ;)


Greetz
de basis is er, Ik zie zelf een goeie voorkant schouder
Ga zo door dan komt het helemaal goed
 
ik vind de pose zo met je vuisten op je hoofd persoonlijk niks, daardoor kun je je biceps niet goed spannen want in jou geval ook niet gebeurd, daarom kan ik ze niet goed beoordelen.

ook kun je je goed zo niet goed spannen/wijd maken

dus de volgende keer: bovenarmen iets hoger dan horizontaal, schouderbladen uit elkaar en spannen die hap. Dan is het beter te beoordelen.

Verder zie ik al wel wat rug/schouderontwikkeling en lijken je armen achter te lopen. Ik zou zeggen knal lekker verder, maak van die 4-5 6 maaltijden en post de volgende x een betere pose!

succes!
 
H
Sorry voor de pose als die niet duidelijk is voor andere spiergroepen. Maar ik wou vooral mijn rug laten uitkomen.
 
Je kan inderdaad beter gelijk een goede pose oefenen hierdoor zijn niet alleen je rug maar ook biceps en schouders goed tezien. ikzelf ben ook nog aan het oefenen met poseren, en het lijkt makkenlijker dan het is!

verder ziet je rug er wel goed uit, alleen moet natuurlijk nog veel aan veranderen. werk ook goed aan je vleugelspieren, dit staan dan meteen een stuk mooier.
 
Ik vind dat je veel bent aangekomen en voor 1 jaar trainen is hier niks mis mee als je het mij vraagt ;)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Hoochy Coochy
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.188
Aantal reacties
13
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
SONY DSC-P92
Opening
ƒ/2.8
Brandpuntsafstand
8,0 mm
Blootstellingstijd
1/40 seconde(n)
ISO
160
Bestandsnaam
Rug21.JPG
Bestandsgrootte
36,4 KB
Datum gemaakt
vr, 10 maart 2006 8:00 AM
Dimensies
648px x 486px

Deel deze media

Back
Naar boven