1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
wimmeke26

na 2 jaar training en licht kuurtje

mijne rugge...

na 2 jaar training en licht kuurtje
wimmeke26, 26 dec 2004
    • wimmeke26
      Mijn rug vind ik persoonlijk het beste...eenmaal minder vet en droger zal ik veel mooier staan, afwachten dus en tegen dan post ik nog eens.
    • SCREWBEAST
      Je moet eens naar boven of naar voor kijken bij een rug pose
    • Tractortje
      wow .. hele dikk rug!!
    • wimmeke26
      Hoi,

Bedankt voor de reply's die ik al gehad heb..eventjes aan toevoegen dat mijn vet% 16 a17% is. Effe verkeerd gemeten maar ik ga naar 9% tegen deze zomer.

grtz
    • feelngood
      je armen wat meer kantelen, zie je je biceps beter, denk ik!
    • wimmeke26
      Voor in mijn bulk te zitten en na 5 maand gestopt te zijn.....

Nu terug bezig van september...vind ik de resultaten wel goed...natuurlijk zit ik met water en zie ik er wat opgeblazen uit...ook door de swole heb ik slechtere spierdefenitie..maar voor in mijn bulk geef ik mijn rug zelf 8 en mijn voorkant 7,5.

Ben benieuwd binnen 4 maand hoe ik er dan ga uitzien...beter alleszins.

grtz wim(meke)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    wimmeke26
    Datum:
    26 dec 2004
    Bekeken:
    4.239
    Reacties:
    16
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie