Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
tussenstand na 2 maanden trainen, ben in de eerste maand van 67,9 naar 75,6 kg gegaan. Zit nu al een maand op 75 kg. Is trouwens wel elke keer 's avonds na de training gewogen dus zal zo'n 73 droog zijn.
Lengte 1,75m
Dat een ander niet over vooruitgang kan oordelen zonder beginpics begrijp ik ook, maar beginpics heb ik niet. Ik wil gewoon vanaf nu de vooruitgang hier bij gaan houden en dat mag dacht ik. Zelf zie ik overigens wel al vooruitgang maar dat terzijde.
Dat ik 2 maanden train is slechts ter info, enerzijds voor mezelf later en anderzijds omdat daar anders toch naar gevraagd wordt net als om lengte en gewicht.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.