1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
steff

na 9 maanden trainen

leeftijd:17 grootte:1.78m gewicht:74.2 vetgehalte:12.3 trainingstijd:9maanden! bp:8x80 ik train al lang same met Muay thai J ->chest :)

na 9 maanden trainen
steff, 11 mei 2007
    • Cyc
      ik d8 al wtf is dit een 9 gemiddeld maar dat t je trainingsmaatje is verklaard een hoop.. anyway van mij krijg je een 7 door gebrek aan massa. suc6
    • Muay Thai J
      ziet er goed uit trainingsmaatje!
      goede vooruitgang geboekt op 9 maand tijd :thumbs:
      dat cutten heeft je deugd gegaan... dat buikje is nu eindelijk weg
      chest begint er ook goed door te komen ;)
      we gaan blijven knallen :rocknana:
    • Gohan
      Gebrek aan massa?!? hij traint net 9 maanden, helemaal zo slecht nog niet...

Gewoon lekker door trainen, massa komt met de jaren ;)
    • seagal
      goed voor 9 maanden trainen! ga zo door!
    • Sanca
      keep it up!
    • SHUTTERSPEED
      netjes hoor en met muaythai samen trainen zal je vast goede borst opleveren :p
    • tom v
      voor 9 maanden mooi !
    • klusmier
      netjes hoor!
    • Venetian
      ziet er goed uit voor negen maand.
      zeker de borst..
      Wat is je workout routine?
    • Muay Thai J
      Voor borst:
      2x per week

2 sets incline bench press (8 reps - 6 reps) -> tot failure
      2 sets flat bench press (6 reps - 4 reps) OF (8 reps - 6 reps) -> tot failure
      soms doet steff hier nog 1 set dumbbell flyes bij (8 reps) -> NIET tot failure

uitvoering bench press is full rom uiteraard!

Iedereen zegt dat je borst niet tot failure mag trainen en dat je hem maar 1x per week mag aanpakken... heb ik ook ooit geprobeerd een maand of 2 lang en chest groeide geen centimeter! Sinds ik het dan terug 2x per week en tot failure deed begon het terug te groeien. Aan Steff heb ik aangeraden om het meteen zo te doen en wonder o wonder: ook bij zijn chest zorgt het ervoor dat het netjes begint te groeien!
    • Luukste
      Gaat lekker zo te zien!
    • Rosse
      tog nog een bekke een kiekeborst e ;) !
    • klusmier
      netjes....
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    steff
    Datum:
    11 mei 2007
    Bekeken:
    2.376
    Reacties:
    22
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie