MuscleMeat
Na een half jaar serieus trainen
A

Na een half jaar serieus trainen

32 jaar, 75kg, lichaamsvetpercentage: geen idee, was twee maanden geleden 16,6% maar is nu na clean bulken en veel cardio volgens mij behoorlijk minder. Wie doet er een gok?

Kom verder maar op met commentaar / advies, behalve over m'n borsthaar, laat ik namelijk toch zitten ;)
k'vind het maar niks. je bf schat ik rond de 15.

hoevaak train je en let je wel op je voeding?
 
Mooie vooruitgang t.o.v. vorige pics, maar misschien moet je wat minder aan cardio doen en wat meer met gewichten werken.Armen en schouders blijven achter.
Succes met je training.
 
ik train 4 keer per week, split schema + 30 minuten cardio. Heb een voedingsschema wat blijkbaar goed werkt, want ik ben stabiel 75kg en vetpercentage wordt voelbaar minder (dus moet spiermassa aan het stijgen zijn.) Wel allemaal best wel langzaam, ik ben geen 23 meer, maar 32.
 
ik zeg het lekker toch , scheren die handel , meteen een wereld van verschil waar je geen spijt van krijgt :P
 
Foto is dichterbij, met andere belichting. Ik vind je vooruitgang niet wonderbaarlijk. Verder je bent 32 doe eens niet alsof je antiek bent. Ik ken verscheidene mannen van 40 en 50 plus die nog volop trainen, dus oud ben je niet. Succes!
 
Een 7 voor het werk, en een extra puntje voor het borsthaar ;)
Laat ze maar mekkeren over scheren, de vrouwtjes kruipen liever tegen zo'n vachtje aan als dat je ze kapot schuurt ;)
Borsthaar FTW! :cool:
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
AlexH
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.297
Aantal reacties
12
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
FUJIFILM FinePix S5700 S700
Opening
ƒ/3.5
Brandpuntsafstand
7,6 mm
Blootstellingstijd
1/4 seconde(n)
ISO
400
Flash
Off, did not fire
Bestandsnaam
151108.JPG
Bestandsgrootte
33,2 KB
Datum gemaakt
do, 15 november 2007 4:37 PM
Dimensies
359px x 387px

Deel deze media

Back
Naar boven