1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
ruudy23

naamloos

naamloos
ruudy23, 7 feb 2006
    • LangeMan
      3 jaar oude foto ?

Ik vraag me af hoe j er nu uit ziet
    • Anoniem_1984_
      Volgens mij stond de datum van het toestel verkeerd ingesteld.
    • ruudy23
      ja die stond zeker verkeerd ingesteld
    • markus
      Achterkant blijft achter bij je voorkant, weinig massa ( wel een mooie tattoo)
    • ruudy23
      ja die massa ben ik nu hard voor aan het werk ik eet me kapot en trainen ook komt nog wel over een paar maanden(hoop ik) haha
    • prophet-
      hmm ik vind het maar slecht. je zegt dat je je kapot eet maar aan hoeveel kcal zit je?
    • Big Steve
      Jammer dat er geen voor en na foto is, het ziet eruit als een ectomorf.
      Veel eten m8 dan kom je er wel ;)
    • bigcedric
      je tattoo zit scheef :P nee maar eten vreten en veel rust, that's the key

keep it up!!
    • ruudy23
      ja ik denk ook dat ik een ectomorf lichaam heb.want ik heb dat eens na zitten lezen en dat klopt allemaal.maarja heb wel wat meer werk maar das nie zo erg train ik wel wat harder en eten. ik kom er ook nog wel over een paar jaar. zo blijf je lekker bezig he.ik zal na een half jaar of zow nog wel us wat fotos posten, kijken of er wat verschil komt.bedankt voor de reacties,ik heb er nu al veel aan.
    • klusmier
      netjes hoor !

Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    ruudy23
    Datum:
    7 feb 2006
    Bekeken:
    1.798
    Reacties:
    15
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie