Fitness Seller
Naomi1987
Foto Contests

Naomi1987

Hallo DBB-ers,
Dit is de tweede keer dat ik meedoe aan de contest (inmiddels 10kg zwaarder dan tijdens de 2011 contest)
Na die contest heb ik nog een tijdje in mijn eentje aangerommeld, maar sinds ruim 1,5 jaar ben ik onder begeleiding van Janny Barents gaan trainen.
Nadat ik sinds mei dit jaar van baan ben gewisseld (mede doordat ik me niet genoeg op deze sport kon richten), kan ik eindelijk volop trainen. Sinds die tijd ben ik, na een periode van weinig progressie (stress en weinig tijd om te trainen) ook weer goed vooruit gegaan.
Ik train 4 dagen in de week (split schema), en sinds enkele weken doe ik voor het eerst echt cardio erbij (3x per week, behalve op de benendag).
Ik heb voor de contest niet gecut (dieet +-2600kcal per dag), aangezien ik in voorbereiding ben op de flex cup van dit jaar.

De laatste week heb ik wel met depleten en laden geexperimenteerd, echter had ik waarschijnlijk meer moeten laden, want ik was maandag veel voller dan de zaterdag. Vandaar dat een foto (de laatste) op de maandag genomen is, met een iphone ipv de camera die we van iemand geleend hadden (te zien aan de slechtere kwaliteit). Ik vond het al wel een leuke ervaring zeker richting de flex cup. Aangezien ik altijd honger heb had ik gedacht heel veel moeite te hebben met het schrappen van koolhydraten, maar dit is me uiteindelijk heel erg mee gevallen, al heb ik het maar 1 weekje gedaan. Dus dat is misschien te vroeg gejuicht.

Daarnaast wil ik de dames die nog zijn overgebleven bedanken voor het doorzetten en het feit dat er toch nog een contest is!


Stats:
Lengte 1.68kg
Gewicht: 65,2kg
Vet: 18,4%
In mijn ogen de nr. 2 van deze contest
Goed gespierd, niet helemaal droog maar mijn respect
 
Je hebt flink wat massa naomi. Achterkant schouders ook echt super. Benen achterkant kan imo nog wat aandacht gebruiken maar zoals je zelf zegt ben je bezig voor te bereiden naar de flexcup en heb je gedaan voor deze contest wat kon! Heel veel succes met de weg naar de flexcup.
 
Nice, zie wel dat je benen aardig wat vocht vasthoudt. Je bent in de prep voor een andere wedstrijd en dus geen enkel probleem natuurlijk.
Voorzijde benen zien er wel aardig massief uit.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2013 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.502
Aantal reacties
15
Beoordeling
4,48 ster(ren) 56 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Naomi19871.jpg
Bestandsgrootte
252,7 KB
Dimensies
1500px x 938px

Deel deze media

Back
Naar boven