1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis
Foto Contests

Natty87

Natty87
Foto Contests, 31 jul 2017
marina1975, kardemompeul en Bosco55555 vinden dit leuk.
    • Beoordeling:
      5/5,
      wovano
      Goede legs, beter dan die van je vriendje lijkt het wel. Goed resultaat neergezet!
      Pillz en natty87 vinden dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      The Roadwarrior
      Erg mooie fysiek. Persoonlijk vind ik dat er meer uit gehaald kon worden met de foto's.
      natty87 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      Skatermarvin
      Super!
      natty87 vindt dit leuk.
    • Rambo1
      Super fysiek :heart:
      natty87 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      5/5,
      040B
      Sterk.
      Goed fysiek, massa ook mooi verdeeld. Beste been pics van de contest!
      natty87 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      darude0306
      Mooi!
      natty87 vindt dit leuk.
    • natty87
    • natty87
      @The Roadwarrior zeker vandaar ook zelf nog wat gemaakt omdat ik niet tevreden was over belichting en hoe mijn fysiek daar uit kwam. ;)
      Of bedoel je meer professionele shoot? Zo ja daar vind ik mijn fysiek niet genoeg genoeg voor op t moment.
    • natty87
      darude0306 vindt dit leuk.
    • The Roadwarrior
      @natty87
      Je bent meer actief als pl dan bb zeg je in je stukje. Wat mis je dan om wel een "professionele" shoot te doen? Zoals wel meer ingestuurde foto's van deelnemers vind ik persoonlijk dat er meer uit te halen was als er betere foto's gemaakt werden.
      Overigens is het voor mij wel makkelijk om commentaar te hebben op alle deelnemers terwijl ik hier achter een schermpje zit. Ik vind het knap dat jullie het allemaal vol hebben gehouden maar dan zonde om het niet af te maken met een mooie fotoshoot. Overigens heeft ook niet iedereen daar geld voor.
      natty87 vindt dit leuk.
    • natty87
      @The Roadwarrior denk ook wel Een stukje perfectionisme. Daarnaast kost het aardig wat en kan zou ik mn fysiek daarvoor nog wat droger willen zien.
      The Roadwarrior vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      5/5,
      Jasenko
      Heel goed fysiek! Wat mij betreft de winnaar. Ook goed van je dat je krachtstats prima zijn!
      natty87 vindt dit leuk.
    • natty87
      @Jasenko thnx! Ben ik ook erg blij mee. Hopenlijk blijft het nog even zo want ga nog even door tot de vakantie:p
      Jasenko vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      grosje
      Moet eerlijk zeggen dat ik het moeilijk stemmen vind. Kies je voor de droogste fysiek, de meest gespierde, het fysiek waarvan je denkt..soooo lekker hoor :) of let je op nog andere dingen. Ik geef in ieder geval Natty 4 sterren voor de meest gespierde benen. Beter als mijn eigen beentjes. Top gedaan
      natty87 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      5/5,
      Pleister
      Mooi fysiek en beste van de contest. Vind Pillz het niet klote dat je hem dwarft :D
      Pillz en natty87 vinden dit leuk.
    • Beoordeling:
      5/5,
      HillR
      Een dikke 5 voor jouw fysiek! Je bent niet alleen megasterk, maar hebt een prachtfysiek en damn.. die benen... daar zou ik een moord voor doen!
      natty87 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      GewoonDenny
      Nice!! ..goed setje benen hoor!!;)
      natty87 vindt dit leuk.
    • natty87
      @Pleister haha nee valt nog mee of hij laat t gewoon niet merken:P
      Pleister vindt dit leuk.
    • natty87
    • natty87
      @grosje begrijpelijk. Blijft altijd lastig! Bedankt voor je stem;)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    Contest Vrouwen
    Geüpload Door:
    Foto Contests
    Datum:
    31 jul 2017
    Bekeken:
    1.503
    Reacties:
    36

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    177,4 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    1000px
    Hoogte:
    1000px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

• Zoals de meeste van jullie weten ben ik Nathalie (Natty87) en zo'n 5 jaar actief op het Dbb Forum.

Ik ben begonnen met bodybuilding maar ben inmiddels alweer een jaar actief in de wereld van het powerliften :heart:

De contest was voor mij niet alleen een mooi begin & stok achter de deur om weer in shape te komen voor de zomerperiode maar ook om lekkerder in mijn vel te zitten en straks een steady weight te behouden voor het powerliften.

Al met al erg tevreden hoe de contest is verlopen. Gewicht is slow maar steady gezakt en heb daarbij zoveel mogelijk kracht proberen te behouden ondanks de blessure die af en toe roet in het eten gooide.

In totaal ben ik 2 kg kwijt v/a 23-06 dus zal wel iets meer zijn en daarnaast 11.5 cm! & vetpercentage is zo'n 4% gezakt!

Mijn stats op 23-06-17 ( hier pas de cm meting bijgehouden)

30jr
    1.70m
    63.4 kg

Been 59cm
    Taille 67 cm
    Heup 80.5cm
    Bicep 34 cm

Mijn stats op 29-07-17

30jr
    1.70m
    61.4 kg

Been 56cm