Fitness Seller
Nietah
Foto Contests

Nietah

Aan het begin van de contest was ik vol goede moed begonnen met goede voeding, goed trainen en ik zag de veranderingen aardig komen. Helaas zat dit niet de gehele periode mee en is er naar mijn idee uiteindelijk maar weinig verschil te zien.
Ik heb in het begin gekozen voor een begin en eind foto, dus daar hou ik het nu dan ook bij en dat ga ik niet aanpassen.
Tijdens de contest ben ik 1 week op vakantie geweest waarna ik een week later mijn eigen huisje kreeg. Dit heeft in totaal ingehouden dat ik voor zeker 4 a 5 weken niet heb kunnen trainen, en na die weken sommige spiergroepen niet wekelijks heb kunnen trainen. Ik heb wel op mijn voeding gelet, maar qua resultaat in gewicht is dit niet echt terug te zien.

Mijn stats op dit moment:

lengte: 1.73m
gewicht: 77,8kg
vet%: geschat op een gemiddelde 28%?

Ik vond het leuk om mee te doen met de contest, maar hoop een volgende keer toch echt met de volle 1000% ervoor te kunnen gaan met een verbeterd eindresultaat.
Voor degene die nog meer willen vergelijken kunnen in mijn log kijken voor een collage met alle 3 de foto`s van voor en na. Of naar deze link;

http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/data/500/Nietah_collage_logje.JPG
 
Voor het blijven meedoen ondanks dat je niet zo hebt kunnen trainen zoals je had gewild..en voor de progressie want die is er zeker! en nu gewoon doorgaan!
 
snap niet dat er een paar keer een 4 wordt gegeven
Misschien heeft Nietah niet een gespierd lichaam maar ze is zeker afgevallen en dat is enig respect waard
 

Media informatie

Categorie
Contest 2010 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.192
Aantal reacties
20
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Nietah.JPG
Bestandsgrootte
122 KB
Dimensies
1541px x 731px

Deel deze media

Back
Naar boven