Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
als iemand 4 jaar traint en 70kg weegt bij 1.80 dat ga je toch ook niet zeggen ja het vvm aanzetten gaat zeker niet zo snel daarom vind ik het toch wel goed?... naturel kan iedereen (bwvs) een goed lichaam opbouwen.
He Commodore, wat dacht je; ook maar eens een foto schieten ? Mooie vorm. Ziet er wel iets meer uit als een fitness lijf dan een BB. Zo zal ik het dan ook proberen te beoordelen.
Ik geef je een 8, want je hebt je borst geschoren Ik denk niet dat je de optimale hoek hebt gekozen om een foto te schieten, van de zijkant ziet er nooit zo goed uit... Al kan je zeker vooruitgang zien in je borst!
Dank voor alle positieve reacties.
En alle poepreacties kunnen de pot op.
Ik train me suf en vreet me vol.
Langzamerhand denk ik soms weleens dat ik simpelweg niet de juiste bouw heb voor deze sport. En dat m´n spieren niet aan de oppervlakte liggen. misschien moet ik maar eens aan pingpong gaan denken. En mischien zijn de foto´s dan ook wel kut. Het zijn huistuinenkeukenkiekjes, het is geen professionele sessie
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.