XXL Nutrition
NobodySpecial
Foto Contests

NobodySpecial

Huidige status 95,3kg vet% geschat 14%

Gestart met deze contest om min of meer een target te hebben om weer eens scherper erbij te staan.
Althans dat was de gedachte.
Al snel speelde de gezondheid van mijn vrouw (Nancy) een grotere rol binnen de mogelijkheden om alle ballen in de lucht te houden. Vaak lukt dat goed maar dit was een te zwaar balletje geworden. Ze bleek meer en meer afhankelijk te worden van een rollator in huis en een rolstoel buitenshuis en daarmee ook meer steun van mijn kant uiteraard.

Het opbouwen van mijn coaching business heb ik daarom gelaten zoals deze was. Echter niet realiserend dat mond op mond reclame steeds meer klanten richting mijn kant opstuurde. Prima uiteraard maar wel een tijdverslindende hobby die nu wel echt een tweede carrière begint te worden.

Mijn werk, het oprichten van een robotics center binnen de Marine geeft ook veel druk op mijn tijd en planning. Soms richting Breda en Utrecht voor gesprekken en seminars. Dit geeft dan weer minder tijd omdat reistijd regelmatig richting de 4 uur opliep.

Allemaal smoesjes uiteindelijk. Hoe dan ook heb ik minder aandacht aan mezelf en het doel kunnen geven.
Hieronder het resultaat. Waar ik uiteindelijk niet ontevreden over mag zijn.
Maar tevreden is were een stap te ver hoor. Hierna ga ik door in de min of meer cut en kijken waar we eindigen.

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/oldie-met-een-sixpack.439205/

Media informatie

Categorie
Contest 2024
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
794
Aantal reacties
5