1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Naomi1987

Nog een foto - begin contest 2011

Hopen dat ik aan het einde van de contest nog iets meer definitie kan laten zien.

Nog een foto - begin contest 2011
Naomi1987, 30 mei 2011
    • critmonster
      zou jij eens niet gaan bulken i.p.v. meer definitie te willen???
    • bascross
      Het is vrouw.
    • bascross
      Sinds wanneer kan je een post in het fotoalbum niet editen? Er moet nog ''een'' tussen.
    • Naomi1987
      Ik weet dat ik al redelijk droog ben, maar wil ivm thaibokswedstrijden kijken op welk gewicht ik uit kan komen. Omdat mn wedstrijdgewicht eigenlijk -53kg was, maar ik nu op 58,5kg zit.
    • Robke78
      dus daar moet nog 5kilo af? waar ga je die nog vinden? :-)

Je ziet er knetterhard uit meid !
    • Naomi1987
      Nee die 5kg ga ik inderdaad niet halen, want er is behoorlijk wat spiermassa bijgekomen en mn vp is niet erg gestegen. Maar 55kg voor de weging, als ik smorgens niks drink en eet, moet wel te doen zijn, hoop ik.
    • Robke78
      moet idd lukken ... nog wat carb depleten erbij zou ik zeggen ;-)
    • Ano_1991_9
      Om de 6 te compenseren.. Uit BB'ing oogpunt is dit echt al goed.
    • Skatermarvin
      Ik hou hier normaal niet zo van, maar volgens mij ben jij zeker een mooi dametje
    • critmonster
      Oke, dan neem ik mijn woorden terug. Ben benieuwd ernaar, maar betwijfel of je daar nog 5 kg af gaat krijgen, je staat al super droog! (wil je natuurlijk niet demotiveren)
    • Naomi1987
      Nee, zoals gezegd 5kg gaat waarschijnlijk niet meer lukken. Ik ben wel aangekomen maar dit is meest spiermassa, die ik zeker niet wil verliezen. Misschien moet ik ook maar niet zeuren en gewoon verder gaan met massa kweken en dan gewoon op die klasse gaan vechten, want ik ben ook wel sterker geworden. Het liefste wil ik ook nog meer massa....pfff moeilijk moeilijk
    • higgins
      Hey wijffie , top prestatie!! En die buik respect voor het harde werk!!

grtjes Higgins
    • Timmeh88
      Die abs en triceps! Waaaaanzinnig tof! :D Waarom lopen er nooit zulke vrouwen bij mijn sportschool rond, motivatie alom.
    • Naomi1987
      Misschien trainen die vrouwen net zoals ik thuis haha!
    • Naomi1987
      @Stelio Kontos...hahaha...je neemt ook nog echt de moeite om op al mijn foto's een 1 te geven!Gefeliciteerd!
    • Otherwizethen
      10, gewoon omdat ik je geen 11 kan geven.
    • Waterpoloer
      welke lul geeft er nou een 1, dit is een zware 10+.

Zou de hele dag met zon fysiek showen (als ik een vrouw was dan ^^) Respect, ziet er echt heel goed uit!
    • Naomi1987
      Thanks, mannen hierboven!!
    • rickynl
      Tientje, buffer dan 90% van dbb en je bent een vrouw!
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Naomi1987
    Datum:
    30 mei 2011
    Bekeken:
    5.638
    Reacties:
    28
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie