XXL Nutrition
Obeb
Foto Contests

Obeb

Hallo mensen,


Nou dit is dus het resultaat van mijn cut. Momenteel ben ik al iets meer dan 2 jaar aan het trainen.
Ik ben vanaf het begin af aan thuistrainer. Zoals velen ben ik begonnen met 2 dumbells van max. 10kg. Nu 2 jaar later beschik ik over 200+ kg aan gewichten, meerdere halterstangen/dumbells, een verstelbaar bankje met steunen (inc. mogelijkheid voor enkele isolatie oefeningen), en een crosstrainer.

Voor beginfoto's kun je in mijn logje kijken (http://forum.dutchbodybuilding.com/f243/obebs-contest-logje-208827/).
Kortom een aardig belabberd fysiek door tijden lang te leven op snacks, joints en bier.
Vanuit dat fysiek ben ik gaan bulken.

Resultaat:
Januari 2009
183cm
+/- 92 kg
BF:ver boven de 20%
Middel:98 cm

Daarna tot maart/april al begonnen met cardio, maar voeding was nog niet goed en het was ook niet diehard cutten ofzo.
Toen heb ik besloten mee te doen aan deze contest. Dus voor de duidelijkheid... Ik doe niet mee met de contest met als doel om te winnen, want 90% van de deelnemers is vele malen verder en groter dan mij (bovendien kuren de meeste ook, waar ik overigens niks op tegen heb). Ik heb meegedaan omdat ik dacht dat het me op weg zou helpen om een beter resultaat te behalen.

Resultaat:
23 Juni 2009
183 cm
80 kg
BF: onder de 20% ;)
Middel: 87 cm

Kortom meer dan 10kg afgevallen en meer dan 10cm rond de taille verloren. Daarbij heb ik het gevoel dat het vet op de juiste plaatsen is verdwenen. Dus vooral rond de middel/buik, de rug, en ook benen moesten enkele cm inleveren. Die meten nu 65cm en de kuiten zo'n 40cm.

Loglezers bedankt voor de tips en leuke reacties.... op naar de contest van volgend jaar!

Media informatie

Categorie
Contest 2009
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.573
Aantal reacties
33
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Obeb.jpg
Bestandsgrootte
79,8 KB
Dimensies
800px x 500px

Deel deze media

Back
Naar boven