Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@ pumpin iron
Veel massa heb ik inderdaad niet...Maarja,ik ben zo ecto als het maar kan en ik sport heel veel(voetbal,honkbal).15 kilo in twee jaar ben ik redelijk tevreden mee.Maar inderdaad,meer massa is mijn doel.Ik wil over 1,5 jaar tussen de 75 en de 80 kilo zitten met een net zo laag vet% als nu.Als ik dat eenmaal bereikt heb kijk ik wel weer verder
mij vallen 2 dingen op
volgens mij hou je je triceps tegen je lichaam gedrukt, waardoor ze groter lijken
daarnaast sta je volgens mij zo raar voorovergebogen om je abs goed uit te laten komen je trekt je buik ook in lijkt het
maargoed.. geen slechte prestatie.. maar ook geen bijzondere
aangezien je zelf zegt dat je andere sporten ernaast doet mag je tevreden zijn over 15 kg in 2 jaar en droog blijven
moet je wel waarschuwen dat het hierna waarschijnlijk afgelopen is met het snel massa aankomen in combinatie met andere sporten en droog blijven, eerste periode vliegen de kilos eraan, het wordt steeds moeilijker, en al helemaal als je die andere sporten ernaast blijft doen
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.