• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic
oude foto 3-4 jaar terug
aymeric

oude foto 3-4 jaar terug

14 jaar oud en 1 maand bodybuilding
Goede beginfoto als referentie. Nu keihard gaan knallen, kun je over een jaar mooi gaan vergelijken!!

Leuke beginfoto, stuur over een jaar nog een foto zodat we kunnen vergelijken.

Je hebt nog veel progressie te maken, maar aangezien je nog maar 14 bent heb je tijd zat :) Probeer lekker veel te eten want een paar extra kilo's kun je wel gebruiken denk ik.

pluspunt is natuurlijk dat je 14 bent... als je serieus door blijft trainen zul je op je 17e/18e (ver) uitsteken bij de rest van je leeftijdsgenoten.

eten, eten, trainen, trainen, slapen , slapen....

maar vooral eten !!!!! En ik zou het niet over een jaar nog eens foto's maken maar over een 3 jaar !!!!!

Je kunt toch eten wat je wilt want je wordt toch niet vet !!!!! en laat em maar gerust oplopen tot 18-20 % ( je hebt het er toch zo af...)

Maar eten, eten, eten..... dus minimaal 3 jaar bulken en trainen..... dan zien we wel verder !

een gok; ongeveer 4000-4200 kcal voor jou per dag !!

Succes en tot over 3 jaar ( met je foto's...)

@Jaccis.. hoe kun jij nu oordelen of hij een vet% van 18-20 er zo even afkrijgt? de meeste 14-jarige hebben een postuur als die van hem....
En ik denk niet dat hij al in staat is om een dieet van ruim 4000 Kcal te nuttigen.

die traps kon ik op die leeftijd ook wel zo omhoog duwen.. lijkt meer dan het is.

Doe niet zo negatief jongens, ik vind het heel goed dat hij nu al wil beginnen met BB.

misschien moeten jullie hem meer aanmoedigen in plaats van afzeiken...

ik vind het heel goed...!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
aymeric
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.710
Aantal reacties
35
Beoordeling