AndroidHealthClinic
Pat82
Foto Contests

Pat82

Lengte: 165 cm
Gewicht: 56 kilo
Vetpercentage: 21%

Mijn doel was een strakke body met weinig vet. Vooral mijn kont, rug en armen mochten een stuk droger en gespierder worden. Dat is gelukt! Qua vet heb ik tijdens deze contest wat geschommeld maar ga nu langzaam naar beneden. Ik ben er nog niet maar dit heeft me wel een hele grote zet gegeven in de goede richting!
Geil goddamn, uit BB'ing standpunt kan het natuurlijk nog beter.

Maar dit is echt mijn smaak van vrouwen :').
 
Voor een ´beginneling´heb je echt een een super mooie progressie gemaakt! Als je wat meer balans vindt in je voeding en training kan je dat mooie lijf (ehh, fysiek) van je zo gespierd maken als je zelf wilt!
 
een 8 voor je geslaagde vetverlies , uit BB perspectief toch meer definitie en wat meer massa verwacht
 
Je hebt echt een mooi figuur. Nu wat meer massa en dan gaat het er alleen nog maar nog mooier uitzien in de toekomst.
 
Pat, goed lijf heb je zeker..qua bb..mis je nog wat duidelijke spiermassa..maar ga lekker door met je kt en dan gaan we volgend jaar van je schrikken...;)
 
Altijd fijn al die vrouwen die geen pijn aan de ogen doen. Ik vind progressie mooi. Buik ziet er mooi uit zeg.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2010 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.554
Aantal reacties
38
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Pat82.JPG
Bestandsgrootte
143,1 KB
Dimensies
2145px x 955px

Deel deze media

Back
Naar boven