1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis
Foto Contests

Pat82

Pat82
    • Seth Carnett
      Sterk! :)
      pat82 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      3/5,
      040B
      Leuk resultaat, nette shape.
      pat82 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      3/5,
      natty87
      Toch netjes nog 2kg kwijtgeraakt!

Hopenlijk pak je de draad straks weer op. Nieuw huisje nieuwe gym.
      pat82 vindt dit leuk.
    • darude0306
      Sta je hier op 24%?? Dat is absoluut niet te zien. Goede shape.
      pat82 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      MMA freak
      Even het bodybuildingverhaal ter zijde vind ik dit persoonlijk veruit het mooiste vrouwenlichaam om te zien.
      040B en pat82 vinden dit leuk.
    • pat82 vindt dit leuk.
    • Pleister
      Niet wedstrijd klaar inderdaad. Maar je fysiek is wel mooi;)
      pat82 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      3/5,
      Rox92
      Niet dat ik je fysiek 3 sterren waard vind. Maar ik geef de nummer 1 5 sterren nummer 2 4 sterren etc.
      pat82 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      3/5,
      SCREWBEAST
      Ondanks al je tegenslagen 3 sterren om je te bljjven motiveren om door te gaan knallen straks!
    • SP1988
      Als je je rust weer hebt dan gewoon lekker doorgaan. Je hebt een mooi figuur iig!
    • Beoordeling:
      3/5,
      Cool Novice
      Goede fysiek. Als de omstandigheden ernaar waren geweest dat je je volledig op de contest had kunnen focussen, had je zeker een hogere waardering gekregen en nog beter resultaat bereikt.
    • Beoordeling:
      2/5,
      KategorieC
      Helaas maar de 4e plek, ondanks dat je niet zo dedicated bezig kon zijn door alle ellende toch mooi dat je alsnog fotos in hebt geleverd. Je hebt zo ookal een heel mooi figuurtje wat gezien mag worden maar t gaat hier toch vooral om de geboekte progressie imo..
    • Beoordeling:
      4/5,
      HillR
      Je hebt een prachtig figuur meid! Weet zeker dat je een hogere plek had behaald wanneer je je wel voor de volle 100% had kunnen inzetten!
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    Contest Vrouwen
    Geüpload Door:
    Foto Contests
    Datum:
    31 jul 2017
    Bekeken:
    1.052
    Reacties:
    13

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    126,4 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    1000px
    Hoogte:
    1000px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

• 165cm lang en nu 60kg. Vet niet meer gemeten, laatste keer 24%. Toch 2 kg kwijt tijdens deze wedstrijd. Was een pittige tijd en de laatste weken niet veel getraind en op mijn dieet gelet. Dat is helaas wel te zien, maar ik ben niet ontevreden. Ik ga gewoon door na deze contest en volgende keer doe ik gewoon weer mee maar dan meer dedicated. Dat mistte ik deze keer wel een beetje.