Fitness Seller
Bartels

PICT0238_21

• Media owner Bartels
  • Datum plaatsing
+ als ik toch één minder punt mag geven op deze foto,
je linker schouder lijkt ver voor te lopen of is dit vertekent beeld?

Bedankt voor de reacties!
@gregel dat van mijn linker schouder is een vertekent beeld...
ik ben niet helemaal tevreden over mijn rug en achterkant benen. Maar goed je moet iets houden om naar te streven.

Dank je! Ik train nu een jaar of 7 waarvan een iets meer als 2 jaar echt serieus t.a.v. voeding enzo

Vind dit echt een 10 waard.Naturel opgebouwd of heb je al een kuur achter de rug?Doe zo verder man ik zou zeggen,jij komt er wel,maar eigenlijk ben je er al :D

IMO niet naturel...des al niet te plus natuurlijk top!

(Als wel naturel..dan is het helemaal rete-ziek!)

Jah je weet het nooit natuurlijk he,daarmaa ik vraag het gewoon even,big deal.En idd er zijn hier nog met dikke genen op het forum dus alles kan,het is niet TE dus...let us know bartels :)

Za Maart 5, 2011 18:46

Dank je! Ik train nu een jaar of 7 waarvan een iets meer als 2 jaar echt serieus t.a.v. voeding enzo
-----------------------------------------------------------
zie de 'enzo' achter voeding

Dat is dus "DE" hint? :D Haha ok...Aangezien skatermarvin ze ook niet doorhad neem ik maar aan dat het niet duidelijk genoeg was ;) Keep it up verder!

Wat boeit het of hij wat gepakt heeft ja of nee. imo duidelijk wel maargoed het resultaat mag er wezen. Had nog geen fysiek gezien wat mijn streven is tot op de dag van vandaag. Beste fysiek van dit forum. Niet te overdreven gewoon perfect.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Bartels
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.665
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews