Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bedankt voor de reacties!
@gregel dat van mijn linker schouder is een vertekent beeld...
ik ben niet helemaal tevreden over mijn rug en achterkant benen. Maar goed je moet iets houden om naar te streven.
Vind dit echt een 10 waard.Naturel opgebouwd of heb je al een kuur achter de rug?Doe zo verder man ik zou zeggen,jij komt er wel,maar eigenlijk ben je er al
Jah je weet het nooit natuurlijk he,daarmaa ik vraag het gewoon even,big deal.En idd er zijn hier nog met dikke genen op het forum dus alles kan,het is niet TE dus...let us know bartels
Dank je! Ik train nu een jaar of 7 waarvan een iets meer als 2 jaar echt serieus t.a.v. voeding enzo
-----------------------------------------------------------
zie de 'enzo' achter voeding
Wat boeit het of hij wat gepakt heeft ja of nee. imo duidelijk wel maargoed het resultaat mag er wezen. Had nog geen fysiek gezien wat mijn streven is tot op de dag van vandaag. Beste fysiek van dit forum. Niet te overdreven gewoon perfect.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.