1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis
Foto Contests

Pillz

Pillz
Foto Contests, 30 jul 2017
    • Pleister
      Goed droog maar ik had eigenlijk wat meer massa verwacht maat.

Je poses kunnen ook beter. Heb je niemand in jouw buurt die je daarbij kan helpen? Dat zou je fysiek beter laten uitkomen!
    • Aeresan
      Mooi shape neergezet man! Had echter wel wat meer massa op je legs verwacht nav je intense leg workouts!
    • Beoordeling:
      3/5,
      wovano
      Ik had ook wel meer massa verwacht. Zelfde had ik bij jou vorige contest ook. Voeding, training en roids allemaal in orde en dan heb ik toch een plaatje in mijn hoofd met meer massa. Wel goed droog.
    • Beoordeling:
      3/5,
      The Roadwarrior
      Goede fysiek maar springt er niet echt uit bij sommige andere deelnemers.
    • Skatermarvin
      Oef! Je bent weer diep gegaan kerel! net als @Pleister had ik stiekem wel wat meer massa verwacht..

Misschien geldt toch: Less = more ;)
    • martyyn
      je lijkt wel natty bro :D
    • Beoordeling:
      3/5,
      darude0306
      Mooi droog hoor!
    • Rambo1
      Had ook meer massa verwacht bro, goed droog maar iets te diep gegaan misschien....
    • Psvcr7
      Denk ook te diep gegaan, had idd ook meer massa verwacht als je het zo allemaal leest in de log, alsnog een super net fysiek hoor
    • martyyn
      Hoe komen mensen in vredesnaam bij te diep gegaan?
      TallAndSmal en lloydatoni vinden dit leuk.
    • Scarface17
      Denk dat de foto's en de poses afbreuk doen aan je fysiek. Dat is een tip voor de volgende keer. Wel goed droog hoor!
    • Beoordeling:
      3/5,
      EigenWereld
      Je had de foto's mss wat dichterbij moeten schieten, waardoor je wat buffer oogt. Wel goed droog!
    • Beoordeling:
      3/5,
      Tr3nbolon3
      Dit is een moeilijke om te beoordelen... Ik verwacht aan de ene kant wat meer massa, maar de poses zijn natuurlijk niet flaterend voor de fysiek.

Met betere poses / betere foto's had het er misschien beter uitgezien.
    • Basma
      @Skatermarvin
      Hier sluit ik mij bij aan. Ik denk dat het je goed zou doen om iets minder volume te draaien, met name op je legdays @Pillz . Het ziet er super hardcore uit, maar ik denk dat het niet optimaal is voor de massa op je benen.
      Desondanks een mooi resultaat en muchos respectos voor je dedicatie en doorzettingsvermogen!!
      Aeresan vindt dit leuk.
    • CoolBuilder
      Goede shape. Bij de foto's van dichtbij genomen komt je fysiek er 10x beter uit. Helemaal als je zo droog bent als jij kan je zo alle details beter laten zien
    • meaantje
      Wat zit hier iedereen nou met "weinig" massa? Hij heeft een stuk meer massa dan mensen die meer sterretjes krijgen. :o
    • Skatermarvin
      @meaantje Het komt alleen (wederom) niet tot zijn recht..
    • Pleister
      @meaantje Het is niet weinig maar voor iemand die het hele jaar door alles in het leven van bodybuilding heeft staan, nooit afwijken van het dieet, zware/harde trainingen, kuren enz. Is dit toch wel matig. Dat is niet slecht bedoelt maar wel de waarheid.

@Pillz Je trekt ook altijd een kop alsof je moet poepen als je poseert maat:o. Je probeert erg hard (positief uiteraard) maar het lijkt alsof je alles aanspant behalve de spiergroep die je aan moet spannen bij de pose. Gewoon relax en doorademen door je neus.
    • Beoordeling:
      4/5,
      New Beginning
      Goed droog maar wel veel massa ingeleverd denk ik.
    • Beoordeling:
      5/5,
      HillR
      Een 5 voor je eeuwige discipline, doorzettingsvermogen en positiviteit! Ik denk dat de foto's je fysiek geen recht doen, als je de foto's in je log bekijkt sta je er daar veel buffer en droger op.. Dat alles bij elkaar genomen vind ik dat je op dit moment veel te laag beoordeeld bent.. maarja, ieder z'n mening natuurlijk.
      natty87 en darude0306 vinden dit leuk.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    Big-T Memorial Contest
    Geüpload Door:
    Foto Contests
    Datum:
    30 jul 2017
    Bekeken:
    1.626
    Reacties:
    32

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    196,8 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    1000px
    Hoogte:
    1000px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

• Stats tijdens shoot:
    1.84m
    92 kilo
    6,5 % (huidplooi tang)

Train nu ongeveer 10 jaar, waarvan 7 met voedingsschema.
    Ben ooit gestart met 66/68 kilo bij 14-15%.
    Nooit gedacht zover te komen met deze sport/hobby/levensstijl.
    Het klinkt heel erg cheasy, maar hoe meer je erin stopt hoe meer je eruit haalt.
    Wees consistent, heb geduld en geef nooit op.
    Ook jij kan dan je dromen/doelen behalen waarvan je dacht ze nooit te kunnen halen!
    Ben tevreden met de eindstand van deze cut, maar klaar ben ik nooit.
    Elke dag sta ik (gelukkig) nog op met het verlangen de beste versie van mezelf te zijn als mogelijk is.
    Hoop dat elke deelnemer zijn doelen heeft behaald en veel heeft geleerd van deze reis.

Most people want the easy way. I want to struggle so i know i deserve it.