AndroidHealthClinic
Poison
Foto Contests

Poison

Begin stats: 62,5 kg, 21% vet
Eind stats: 60,8 kg, 17% vet

We hadden 3 maanden om in shape te komen voor deze contest. De eerste 2 maanden kwam ik eigenlijk alleen maar aan. Tot 4 weken geleden woog ik 64,5 kg en stond ik op 19%. Ik had een carb-cycling dieet gevolgd met iets teveel (ongeplande ) refeeds, waardoor het uiteindelijk neer kwam op een Holy Grail: ik had wat vet eraf gewerkt en heel wat massa en kracht gewonnen.

Niet zo gek, want ik was weer volop begonnen met trainen na 1 jaar door te hebben gesukkeld met 2 tennisellebogen. Mijn spieren reageerden perfect op de zware trainingen en de goed getimede voeding en mijn kracht stats zijn in die 2 maanden weer op het oude niveau gekomen en nog een flink stuk hoger, behalve voor rug en biceps, want met pull oefeningen heb ik nog last van mijn linker elleboog.

Maar goed, ineens was het 1 juli en ik was alles behalve droog. Er zat niets anders op: ik moest aan de keto. In week 1 heb ik de koolhydraten afgebouwd tot 20 g per dag, en dat heb ik volgehouden tot 3 dagen voor de fotoshoot, toen het tijd was om te laden. Mijn training heb ik ook aangepast: ik trainde niet meer op kracht, maar op hypertrofie, om zoveel mogelijk massa te behouden.

Ik ben heel blij met het resultaat. Mijn bovenlichaam is aardig droog geworden en ik heb meer massa dan ooit. Die vasculariteit is ook nieuw: ik had nog nooit zoveel aders gezien! Alleen mijn benen heb ik niet droog gekregen, maar ik ga nog door, want ik wil die quads en hamstrings zien die nu met gemak 90 kg squatten! Dus op naar het volgende doel!

Enneeeh... dit gaat eigenlijk niemand anders aan, maar ik moet twee mensen bedanken! Twee mannen die hun gewicht in goud waard zijn: mijn schat - ja, jij, lekker ding - die mij door de moeilijke laatste 4 weken (en daarvoor ook hoor ) in alles gesteund en ongelooflijk veel voor me gedaan heeft (ik ga het niet vertellen, lief, wees niet bang: je alpha-reputatie zal hier niet door de grond worden gehaald ) Jij bent de beste! En M., mijn fotograaf, die zichzelf een amateur en hobbyist vindt, maar uiterst professioneel te werk gaat en de mooiste foto's maakt die ik ooit van mezelf heb gehad! Reuze bedankt allebei!!!

En ook bedankt alle mensen die mij hebben gevolgd en in mijn logje hebben gepost: ik heb zoveel gehad aan jullie steun! Jullie zijn top!
Een dikke 10, ziet er helemaal super uit, compleet fysiek. :-) Genoeg massa, mooie rondingen, goed mooi droog, super sexy, 100% beachproof. Dedicated naar je doel toegewerkt met keto, prachtig! In mijn ogen de numero uno van de Ms. Beachproof. (en echt goede foto's :-D)
 
Heel mooi! Schouders springen eruit, rug mooi droog, mooie lijnen op je buik. Super!
 
Wel jammer dat er geen definitie op je benen te zien is, maar wel op je buik en armen. Mooi gedaan.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2011 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.274
Aantal reacties
29
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Poison.jpg
Bestandsgrootte
170,9 KB
Dimensies
800px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven