1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

GoTT

Pose, 17 jaar, 1 m 92, 105kg

Hallo, Ik ben al een tijdje lid, maar nooit echt de moeite genomen om te posten, wel altijd gelezen etc. Ben 17 jaar, 1 m 92 (lang, I know). Weeg momenteel 105 kilo, maar zit ook wel een laagje vocht en wat vet bij. Train nu ongeveer 1.5 jaar (sinds maart 2007 pas met ''de grote 3''). Krachtstats zijn jammergenoeg niet zo spectaculair: BP: 1x100 SQ: 1x120 DL: 3x150. Wil nog even kwijt dat dit forum mij altijd heel erg heeft gemotiveerd dus allemaal bedankt! Later!

Pose, 17 jaar, 1 m 92, 105kg
GoTT, 12 dec 2007
    • Obeb
      Je deadlift is wel heel zwak als ik dat vergelijk met je lengte/gewicht.

Basis ziet er goed uit verder
    • SHUTTERSPEED
      netjes hoor voor je 17e
    • Maiskorrel
      Je hebt pech met je lengte dat er wat moeilijker buff uit gaat zien.
      Keep training :thumbs:
      ps: doe eens een pose ofzo, misschien jezelf laten trekken
    • robintjuh
      Misschien jezelf laten trekken maiskorrel:roflol:

On:

Ziet er goed uit al!
    • GoTT
      @ Maiskorrel:
      Ik vind het persoonlijk altijd onzin als mensen zeggen dat je ''pech'' hebt als je lang bent. Ik vind het altijd bijzonder lelijk als je van die mannetjes van 1.60 hebt die dan even breed als lang zijn. Echter, dit is mijn mening:) Ik zal niet ontkennen dat het moeilijker is om er echt breed uit te zien, maar als ik eenmaal beestachtig ben kan een BBer van 1.60 die naast mij staat het wel vergeten:P
    • riggard
      nice voor je leeftijd, daarom een 8! je mag nog wel wat droger, want denk dat je best hoog in je bf zit, maargoed je hebt de tijd ;)
    • Melk
      Ben van dezelfde lengte en vind je er al zwaar uitzien, gaat goed dus. Idd wel wat opletten met bf, zou binnenkort toch een cut overwegen
    • GoTT
      Om eerlijk te zijn heb ik een klein beetje skit aan mijn bf. Ik wil me nu liever richten op more mass and power. Besides, het is winter. Ik ga als de vogeltjes weer fluiten wel proberen te cutten!
      Allemaal bedankt!
    • ManuelP
      Netjes man ! keep on pumping.. btw niets mis met je lengte (ben zelf ook 1,94m)
    • cuda
      keep it up
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    GoTT
    Datum:
    12 dec 2007
    Bekeken:
    1.799
    Reacties: