• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition
posing
bulker

posing

foto van mijn 3de wedstrijd op het EK in Duitsland waar ik als 4de eindigde. 93kg biefstuk.
Ga je ook je kennis delen met ons of enkel maar weer een foto posten?

ik wil gerust mijn kennis delen met iedereen. ik train 5a6 maal per week, mijn voeding is perfect en on de 6 weken wordt mijn motivatie een beetje opgekrikt als je begrijpt wat ik bedoel. als je vragen hebt en ik kan helpen zal ik dat zeker doen. er moeten meer spier-monsters komen in belgie dat we daar niet alleen staan op het EK of WK. mijn motief is BULKEN

enne, filip, vergeet ni te zeggen dat je heel af en toe nog de powerlifting kriebel krijgt ook hé ;)

greets Michaël

ik wil gerust mijn kennis delen met iedereen. ik train 5a6 maal per week, mijn voeding is perfect en on de 6 weken wordt mijn motivatie een beetje opgekrikt als je begrijpt wat ik bedoel. als je vragen hebt en ik kan helpen zal ik dat zeker doen. er moeten meer spier-monsters komen in belgie dat we daar niet alleen staan op het EK of WK. mijn motief is BULKEN

OK bij deze dan m'n punten

Benen zien er toppie uit, je armpjes lijken iets aan de kleine kant "don't shoot if I am wrong".

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
bulker
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.249
Aantal reacties
29
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews