AndroidHealthClinic
pro gevecht
ingar

pro gevecht

De meeste die hieraan meedoen beoefenen volgens mij ook niet echt een stijl. Ik zie er atlhans geen bepaalde stijl in als ik zo op internet die filmpjes zie en is het meer streetfight/freefight. Iemand die in alle integriteit een bepaalde martial art stijl beoefend gaat daar niet in die ring staan om wat "respect" af te dwingen omdat hij één iemand met brute lompe kracht de grond kan inslaan. één en al show is dit, waar het ego voorrop staat want de eerste die zegt dat hij het doet voor de vechtstijl (als die er is), die lach ik wel eens vierkant uit....

Hier kan ik lang over doorgaan maar dat is de moeite niet. Ik heb voor die gasten in ieder geval niet meer respect als voor een ander mens, eerder medelijden...
 
moet je kongfu gaan kijken daar draait het om de punten en niet om het aantal tanden die je uit je tegen stander zn bek ramt ^^
 
SynQ: Hahaha... Geef mij maar die "lompe kracht" dan ipv. de gay skills om wat stijlvol met m'n ledematen te staan zwaaien en dan toch de grond in getimmerd te worden. Freefight FTW!

Vette foto, jammer dat er geen "contact" is ;)
 
@maxiation, ten eerste ik denk dat het niet gepast is een dergelijke foto op een bb forum neer te knallen, zonder enig bijschrift, dat getuigt al weer genoeg van het volgende wat ik ga zeggen.
de persoonlijkheid van de mensen uit de k1 en ringgevechten staat mij niet aan, ze komen klasseloos over, en daarnaast hebben zij een attitude die gelijk staat met iem die echt wat voorstelt in de maatschappij, terwijl de meeste van deze jongens straatschofjes zijn! but no-offense boyz
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
ingar
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.971
Aantal reacties
42
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
normal_DSC_2232_Small_.jpg
Bestandsgrootte
48,3 KB
Dimensies
600px x 398px

Deel deze media

Back
Naar boven