AndroidHealthClinic
Progressie (4 maand)
Angilo

Progressie (4 maand)

Progressie na 4 maand trainen.

Stats:
1.85m
60kg -> 75kg
?% -> ?% (iemand schatting?)
[img]http://www.wamdevelopment.nl/borst_progressie.jpg[/img]
M
beetje erg skinny, begin eens met flink gainen
 
Skinny ben ik op het moment niet meer. Ik zal nog eens een goede foto van m'n borst posten, op de onderste foto kom ik inderdaad skinny uit.

Nouja, meer eten ga ik niet doen, zit nu op 4700kcal, ik blijf dit niveau dus gewoon eten.

Ondervoed was ik ook niet, ik heb een corset voor de kromming in mijn rug gedragen, deze moest zo strak dat ik telkens dunner werd. Beetje balen dus.

Nieuwe foto van m'n borst komt!

@metalchris:
als ik van 60kg naar 75kg ben gegaan in 4 maand, ben ik toch al flink aan het gainen? Of ligt dat aan mij?
 
M
ok dan wacht ik die foto af en beoordeel k je opnieuw
 
Ik denk dat je wat betere foto's moet plaatsen om een goed beeld te geven.

Maar minnuhhh het is toch niet raar dat van die 15 kg in het begin het meeste vet is?
Als ik kijk naar de before foto's is deze gozer goed op weg.

Hij praat ook niet stoer en komt serieus over dus vanwaar de 4 ? (moet je uiteraard zelf weten)

Van mij krijgt (verdiend) hij een 7
 
Thanks Conwa.

Beetje demotiverende comments, maar ach. Er is toch niets dat mij kan laten stoppen (qua comments dan hè! ).

En tja, 15kg puur vet misstaat mij ook niet denk ik zo, kijkend naar de oude foto's.

Stoer doen zit er niet in, dat mag ik pas als ik kan meekomen met de "grote jongens". Ik heb zelf ook ogen dus zie dat dat er nog een laaaaaaaaaange tijd niet in zit.
Serieus ben ik zeker, ik volg een voedingsschema en ben/blijf aankomen en trainen.

Volgend jaar kom ik wel weer terug hier :)
 
nette progressie hoor kerel. 15 kg in 4 mnd is erg mooi en aan je foto's te zien, valt het met je bf ook wel mee. ga zo door.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Angilo
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.798
Aantal reacties
16
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
rug_progressie1.jpg
Bestandsgrootte
90,6 KB
Datum gemaakt
zo, 15 juni 2008 10:42 PM
Dimensies
600px x 900px

Deel deze media

Back
Naar boven